  • 1. Data: 2002-06-03 07:01:09
    Temat: Koniec platnosci karta za TPSA?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy to znaczy, że nie można będzie już tam opłacać rachunków? Prezes
    Józefiak przyznaje, że tak. Według naszych informacji trzy miesiące ma trwać
    okres przejściowy, w którym firma będzie systematycznie zmniejszać liczbę
    kas w BOK-ach.

    Nie wiadomo jednak, jak zareagują na to abonenci zmuszeni do regulowania
    płatności gdzie indziej. Na podobny pomysł rozładowania kolejek w swoich 90
    biurach obsługi klienta wpadła w ubiegłym roku sieć komórkowa Era. Aby
    skłonić klientów do płatności za pośrednictwem banków, wprowadziła prowizję
    w wysokości 4 zł. - Wywołało to ostre protesty klientów i musieliśmy się z
    tego wycofać. Baliśmy się, że odejdą do konkurencji - mówi prezes Ery
    Bogusław Kułakowski. - Wynajęliśmy konsultantów z Wielkiej Brytanii, którzy
    pomogli przeprojektować nasze salony tak, by klienci płacący rachunki nie
    mieszali się z pozostałymi.

    Wiecej o planach TPSA pod
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=860616
    &dzial=0115

  • 2. Data: 2002-06-03 07:06:01
    Temat: Re: Koniec platnosci karta za TPSA?
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > pomogli przeprojektować nasze salony tak, by klienci płacący rachunki nie

    To az tacy idioci pracuja w Erze, ze musza z zagranicy sprowadzac ludzi do
    projektowania okienek w biurach? Dobrze, ze nie zwiazalem sie z ta siecia...

    Maciek - IGI

  • 3. Data: 2002-06-03 07:41:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Wynajęliśmy konsultantów z Wielkiej Brytanii, którzy
    > pomogli przeprojektować nasze salony tak, by klienci płacący rachunki nie
    > mieszali się z pozostałymi.

    To cos srednio sie wywiazali z powierzonego zadania bo w kieleckim salonie
    zmian nie bylo widac ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-03 08:27:52
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" > To cos srednio sie wywiazali z powierzonego
    zadania bo w kieleckim salonie
    > zmian nie bylo widac ;-)
    >
    > --
    > JaKi
    Ale w Kielcach prawie nie ma kolejek do kasy. Są za to do konsultantów ;)
    Marcin

  • 5. Data: 2002-06-03 08:47:55
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    trwać
    > okres przejściowy, w którym firma będzie systematycznie zmniejszać liczbę

    Ale będzie można przez 3 miesiące zapłacić na poczcie bez porwizji a potem
    będzie to stałe 99groszy.
    Chyba lepiej zapłacic te 99groszy, zwłaszcza, że łatwiej znaleźć pocztę niż
    BOK TPSA.
    Poza tym możesz skorzystać z Polecenia Zapłaty (DIrect Debit) i wtedy musisz
    się martwić jedynie o zapewnienie środków na koncie.
    Masz do wyboru darmowe przelewy z mBanku itp., więc generalnie nie jest źle.

    Ja już wybrałem Polecenie Zapłaty i płacę nim tam gdzie się da. Narazie mało
    jest firm, które z tego korzystają ale może TPSA rozpowszechni tę formę
    płatności.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-03 10:34:56
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    BUCKS <b...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > U?ytkownik "MK" <m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > trwa?

    > Ale b?dzie mo?na przez 3 miesi?ce zap?aci? na poczcie bez porwizji a potem
    > b?dzie to sta?e 99groszy.
    > Chyba lepiej zap?acic te 99groszy, zw?aszcza, ?e ?atwiej znale?? poczt? ni?
    > BOK TPSA.
    > Poza tym mo?esz skorzysta? z Polecenia Zap?aty (DIrect Debit) i wtedy musisz
    > si? martwi? jedynie o zapewnienie ?rodk?w na koncie.
    > Masz do wyboru darmowe przelewy z mBanku itp., wi?c generalnie nie jest ?le.

    jest super ... a karte mi przyjma na poczcie ? do tej pory placilem za
    rachunki VC , a traz bede musial gotowka :(
    chyba ze zrobia platnosc karta przez telefon to dla mnie OK.

    a cala ta sprawa to skandal, juz widze te awantury staruszkow w BOK'ach TPSA.

    DA_none

  • 7. Data: 2002-06-03 10:36:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w Kielcach prawie nie ma kolejek do kasy. Są za to do konsultantów ;)
    > Marcin

    Ale jest to jeden z nielicznych merchantow ktory prosil mnie o pokazanie
    dokumentu przy platnosci karta jak mi sie reka omskla i podpis byl inny niz
    na karcie.

    JaKi

    --
    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie

  • 8. Data: 2002-06-03 10:37:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mało
    > jest firm, które z tego korzystają ale może TPSA rozpowszechni tę formę

    A moze by tak wprowadzili obciazenie karty... ale mam fantazje ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-03 10:39:34
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DA_none" <d...@e...webmedia.pl> napisał w wiadomości

    > jest super ... a karte mi przyjma na poczcie ? do tej pory placilem za
    > rachunki VC , a traz bede musial gotowka :(
    > chyba ze zrobia platnosc karta przez telefon to dla mnie OK.

    przyjmuja karte na niektorych pocztach ale jest to traktowane jak wyplata
    gotowki z obcego bankomatu wiec prowizja, a przy KK odrazu leca % od
    kredytu.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-06-03 10:57:11
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
    A moze by tak wprowadzili obciazenie karty... ale mam fantazje ;-)

    > --
    > JaKi
    A może by tak wprowadzili płatność kartą na stronie www. To dopiero byłoby
    fajne!