  • 11. Data: 2013-07-18 07:55:04
    Temat: Re: Kolejny lecący w męski narząd płciowy - Mille
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-07-17 09:26, sqlwiel pisze:
    [ciach]

    Zastrzegłem kartę w celu likwidacji konta, przysłali duplikat :/
    Ciekawe czy naliczą opłatę w czasie wypowiedzenia...

    --
    radar

  • 12. Data: 2013-07-18 18:22:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" ks7vvk$uid$...@s...aioe.org

    > Zastrzegłem kartę w celu likwidacji konta, przysłali duplikat :/
    > Ciekawe czy naliczą opłatę w czasie wypowiedzenia...

    Mój ojciec miał tam konto osobiste -- pisałem o tym jakiś czas
    temu. Mille naliczał co miesiąc 7 pln, które lądowały w blokadach.
    Po kilku (chyba po 3) miesiącach blokada znikała, więc na koncie
    stale było 21 pln lub 28 pln w blokadach. Konto zostało zamknięte
    mimo tych blokad i ślad po tych opłatach zniknął. Zamknięcie konta
    wymagało złożenia stosownej/zwyczajnej dyspozycji, którą ojciec
    złożył (ustnie -- Mille to zapisał i dał do podpisania) przy
    okazji otwierania Dobrego konta, na które ja później zbierałem
    orzeszki realno-orlenowe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'