    From: "Grzegorz Cioch" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kogo BISE zrobił w trąbę?
    Date: Tue, 7 May 2002 13:59:48 +0200

    Szanowni Państwo,

    zależy mi na informacji, kogo (jeśli w ogóle) Bank Inicjatyw Społeczno -
    Ekonomicznych (BISE) S.A. zrobił "w trąbę": np. niedokonał przelewu lub
    "zagubił" gdzieś środki na koncie. Zależy mi szczególnie na informacjach od
    firm. Zamierzamy skorzystać z możliwości ebankingu, ale nie chcemy
    ryzykować.

    Dziękuję za pomoc i służę rewanżem, jeśli chodzi o inne banki.
    Grzegorz Cioch