  • 31. Data: 2007-01-25 12:48:01
    Temat: Re: Karta kredytowa a debetowka
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    news:ep9ttu$qc6$1@kjonca.kjonca...
    > Daj spokój jeśli dobrze kojarzę, ten człowiek nie przyjmuje do
    > wiadomości, że ktoś może kontrolować swoje wydatki.

    Źle kojarzysz.

    > A wzięcie karty kredytowej na 110 % skończy się pętlą zadłużenia.

    Nawet ja wiem że nie ma takich kart... Natomiast są tzw wypadki losowe,
    które opóźnią spłatę zadłużenia.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 32. Data: 2007-01-27 18:06:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 24 Jan 2007 14:57:10 +0100, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    >Tyle, ze ja dostalem swoje KK za free i nie zaplacilem NIGDY nawet 1
    >grosza odsetek czy jakichs innych oplat. Tak wiec czemu nie jest ona
    >dla mnie darmowa ?

    Jest. Ale statystycznie nie jest. A bank nie widzi Ciebie, a
    statystyki właśnie.
    --
    Jarek Andrzejewski
    http://www.allegro.pl/item159544583_k700i_komplet_z_

  • 33. Data: 2007-01-27 18:07:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Jan 2007 10:40:09 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Daj spokój jeśli dobrze kojarzę, ten człowiek nie przyjmuje do
    >wiadomości, że ktoś może kontrolować swoje wydatki. A wzięcie karty
    >kredytowej na 110 % skończy się pętlą zadłużenia.

    Mi się udaje na paru kartach już z 6 lat. Ale za to lubię się najeść
    na 110% :-)