    From: "BM" <m...@f...math.put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK VC w Lukasie (a może jednak w mBanku?)
    Date: Thu, 31 Jul 2003 14:32:08 +0200

    Witam!

    Zastanawiam się nad założeniem sobie eKonta PRO w Lukasie i wystąpienie o wydanie
    karty
    kredytowej głównej oraz KK dodatkowej dla pełnomocnika (promocja! wydanie głównej
    gratis,
    dodatkowej 50% ceny).

    Niemniej mam kilka wątpliwości, może Szanowni Grupowicze mogliby pomóc?

    [1]. Jak oceniacie atrakcyjność tej karty na tle innych dostępnych na rynku
    (zwłaszcza VC
    w mBanku, bo taką alternatywę rozważam)?
    [2]. Czy można tak jak w mBanku zamieszczenie zdjęcia na karcie?
    [3]. Czy wszystkie transakcje bezgotówkowe wymagają uwierzytelnienia przez wpisanie
    PINu?

    Na stronie Lukasa nie ma wersji demo ich serwisu internetowego, także:
    [4]. Czy możliwe jest kontrolowanie salda KK/spłacanie kredytu z poziomu WWW?

    Zaniepokoił mnie też wyciąg z warunków ubezpieczenia, punkt "Unieważnienie wypłaty
    odszkodowań i wyłączenia odpowiedzialności":
    [5]. podpunkt 1 - co należy rozumieć przez lekkomyślność czy zaniedbanie? Czy jeżeli
    np.
    zostawię kartę w schowku w samochodzie, samochód zamknę i wyjdę na moment do kiosku
    (a
    wtym czasie samochód zostanie skradziony) - to będzie to zaniedbanie? Czy kradzież
    karty z
    tylniej kieszeni spodni może być podciągnięta pod lekkomyślność?

    [6]. podpunkt 2 - wyłączenie odpowiedzialności w przypadku użycia karty w Internecie
    - czy
    należy przez to rozumieć, że jeśli złodziej wejdzie w posiadanie karty i wykupi w
    necie
    panienki za 2000$ to mam duży problem?

    Ogólnie warunki ubezpieczenia wydają mi się średnio korzystne. 10% wkład własny, 12
    miesięcy czekania na decyzje... Na pierwszy rzut oka mBank oferuje lepsze warunki
    ubezpieczenia - co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam i dzięki za wszelkie info
    BM