  • 1. Data: 2007-01-07 17:23:22
    Temat: KK MIlle VC na KK MC
    Od: "Slavekk" <t...@W...gazeta.pl>

    Przerabiał ktoś wymianę karty kredytowej Mille VC powiązanej z RORem na nową
    MC?
    Daje się wymienić czy trzeba wystąpić o nową i zrezygnować ze starej?
    Nie chce mi się targac siakichś papierów o zdolnosci itp...
    No bo limit obecnej kary będzie miał przeciez wpływ na ocenę zdolnosci dla
    nowej a nie chciałbym najpierw rezygnować a potem się starać...

    Slavekk

  • 2. Data: 2007-01-07 19:35:50
    Temat: Re: KK MIlle VC na KK MC
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Przerabiał ktoś wymianę karty kredytowej Mille VC powiązanej z RORem na
    > nową
    > MC?

    Idziesz do oddziału, oddajesz VC, a za cztery dni dostajesz nową MC z
    przeniesionym zadłużeniem z tej oddawanej karty.
    To wszystko.

  • 3. Data: 2007-01-07 19:45:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@N...gazeta.pl>

    zycie_po_zyciu <z...@g...pl> napisał(a):

    > Idziesz do oddziału, oddajesz VC, a za cztery dni dostajesz nową MC z
    > przeniesionym zadłużeniem z tej oddawanej karty.
    > To wszystko.

    O, i tak powinno być w każdym banku...;-)
    Dzieki za info.
    Infolinia oczywiscie powiedziala ze trzeba zlozyc nowy wniosek, przejsc cala
    procedure weryfikacji zdolnosci itp...;-))

    A jak z kosztami uzytkowania? Startujemuy od zera (0,00zl za wydanie + koszt
    odnowienia po roku zalezny od obrotow?) czy kontynuujemy biezacy rok
    uzytkowania VC?

    Slawek

  • 4. Data: 2007-01-07 19:50:34
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > cala
    > procedure weryfikacji zdolnosci itp...;-))

    Wiesz, w sumie w oddziale też ci mogą tak powiedzieć :) Ale w razie czego,
    wytłumacz im o co chodzi, bo to działa tak, jak opisałem.

    > A jak z kosztami uzytkowania? Startujemuy od zera (0,00zl za wydanie +
    > koszt
    > odnowienia po roku zalezny od obrotow?) czy kontynuujemy biezacy rok
    > uzytkowania VC?

    Idziesz od zera. Karta wraz z aktywacją za 0 zł, a limit obrotów od początku
    jest zliczany. Nowa karta ważna dwa lata od daty wydania.