  • 1. Data: 2002-04-15 12:31:49
    Temat: KB - wpłata gotówki w kasie - czy jest prowizja?
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    Mam takie pytanie. Zamierzam sobie otworzyć Ekstrakonto S w KradytBanku.
    Czy w KB płaci się prowizję za wpłatę gotówkową w kasie banku na swój
    rachunek? W TOiP znalazłem taką pozycję. Może ktoś z Was wie jak to jest?

    Wpłaty gotówkowe na rachunki (z zastrzeżeniem pkt. 12):
    - w momencie przyjmowania wpłaty
    b/ dokonywane przez klientów identyfikujących się kartą Cirrus Banku
    -/ do kwoty 500 zł 3,50
    -/ do kwoty 500,01 0,7 %

  • 2. Data: 2002-04-15 13:55:28
    Temat: Re: KB - wpłata gotówki w kasie - czy jest prowizja?
    Od: "Sebastian" <s...@p...wp.pl>

    0 801 360 360

  • 3. Data: 2002-04-15 14:06:27
    Od: <p...@p...com>

> [...]
    > - w momencie przyjmowania wpłaty
    > b/ dokonywane przez klientów identyfikujących się kartą Cirrus Banku

    Jest dokładnie tak jak w TOiP. Nie polecam banku ze względu na bałagan (IV o
    Wawa). Zamknąłem tam właśnie nie-studenckie normalne konto.

    Przemek

  • 4. Data: 2002-04-16 07:13:08
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    > Jest dokładnie tak jak w TOiP. Nie polecam banku ze względu na bałagan (IV
    > Wawa). Zamknąłem tam właśnie nie-studenckie normalne konto.

    A ja właśnie dzwoniłem na infolinię i Pani powiedziała mi że nie ma
    prowizji.
    Więc jak jest? Czy ktoś kto ma tam konto może odpowiedzieć?

    thx.Phink

  • 5. Data: 2002-04-16 07:51:21
    Od: s...@i...pl

    Nie mam tam konta, ale z TOiP wynika, ze wplaty na konta klientow
    indywidualnych sa bezplatne, a na inne konta oplaty roznia sie
    w zaleznosci od czego czy wplacajacy ma karte Cirrus czy nie (czytaj:
    czy jest klientem KB).

  • 6. Data: 2002-04-16 08:15:25
    Od: "Sebastian" <s...@p...wp.pl>

    Mam konto od dłuższego czasu i nie placilem - na infolinii maja racje.
    Sebastian