    From: <G...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Już mi się nie chce dalej czytać, ale:
    Date: 20 Jan 2002 00:12:32 +0100

    I za granicą (na zachodzie) i w Polsce zdarzyło mi się, że sprzedawca poprosił
    o dowód osobisty. Rozumiem, że może tak czy inaczej mieć czasem (chociaż nie
    wiem dlaczego) wątpliwości, ale NIGDY dowodu nie pokazałem. Także za granicą
    paszportu. No może raz, bo mi się spieszyło. Więc tak:
    &#8211; w Polsce i tak kupiłem i zapłaciłem (kartą), było to w sklepie Billa, bo
    powiedziałem, że moim zdaniem nie mają prawa. Ja nie mam obowiązku nosić dowodu
    przy sobie, a w regulaminie karty NIC na temat dowodu NIE PISZE!!
    &#8211; za granicą zachowałbym się podobnie, lecz w porę sprzedawca zauważył, że to
    akurat karta ze zdjęciem (Citi) i było po sprawie.

    A swoją drogą, chociaż nie bardzo lubię Citi, ale czy to naprawdę taki problem
    umieścić czyjąś (np. moją) gębę na karcie i byłoby (chociaż trochę)
    bezpieczniej??
    Ja bym tak zrobił na wszystkich moich kartach nawet za (niewielką) dopłatą.
    A - jeszcze - swoją drogą: znajoma (Polka) jest w Niemczech i ma znajomego
    Włocha. Czasami wymieniają się kartami i jedno płaci kartą drugiego, bo i tak
    Niemiec nie wie czy to polskie lub włoskie imię jest rodzaju żeńskiego czy
    męskiego... To jest fakt - niestety!
    Pozdrawiam wszystkich!