  • 1. Data: 2008-02-05 11:29:32
    Temat: Jaki rodzaj kredytu?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Miałam znajomemu poszukać coś ogólnie o kredytach (co brać pod uwagę jakie
    są pułapki.itp.).I przyznaję ze zadanie mnie przerosło bo nawet nie wiem
    czego szukać. A sprawa wyglada tak:

    Znajomy ma mieszkanie w Krakowie warte jakieś 300-500 tysięcy. Prowadzi DG.
    Ta działalność wymaga hali do pracy -szklenie, montaż, foliowanie. Firma
    (czyli =ten znajomy) ma ok 80 000 zł rocznego dochodu

    Obecnie wynajmuje halę, ale wiadomo spore koszty. Więc postanowił kupić
    działkę pod Krakowem i wybudować halę na swojej działce. Za dobrych kilka
    lat pewnie będzie chciał postawić tam również mały domek -ze względu na
    finanse pierwszeństwo ma działka z halą.

    No i tu w poszukiwaniach utknęłam. Kredyt na działkę jako firma? jako osoba
    prywatna? To chyba nie będzie kredyt mieszkaniowy? może hipoteczny pod
    mieszkanie? a może brać kredyt na działkę i halę?ale hala budowana
    gospodarczo więc jak to wycenić?
    Przyjmuję ze koszt działki to jakieś do max 300 tys.

    Bardzo proszę podajcie jakieś strony czy hasła którymi powinnam się
    zainteresować. Jeśli ktoś ma jakieś uwagi czy rady to też bardzo proszę
    Tama