  • 1. Data: 2008-02-05 10:39:16
    Temat: Zastrzeżenie karty w Inteligo
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi, jeśli ktoś to już przerabiał - po zastrzeżeniu jedynej karty
    do r-ku głównego nową wysyłają automatycznie czy trzeba ją zamówić?

    Jak z opłatami? Rozumiem, że za wydanie nowej pobierają opłatę, a opłaty
    miesięczne za starą przestają być pobierane?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-02-05 10:48:18
    Temat: Re: Zastrzeżenie karty w Inteligo
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    fatrix wrote:

    > Powiedzcie mi, jeśli ktoś to już przerabiał - po zastrzeżeniu jedynej
    > karty do r-ku głównego nową wysyłają automatycznie czy trzeba ją zamówić?

    Trzeba zamowic.

    > Jak z opłatami? Rozumiem, że za wydanie nowej pobierają opłatę, a opłaty
    > miesięczne za starą przestają być pobierane?

    Oplata to zdaje sie, ze 1,99 za wydanie. No chyba ze chcesz
    wysylke kurierem to dodatkowo 15zl.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "Knowing is remembering."
    Aristotle (384 BC - 322 BC); Greek philosopher.

  • 3. Data: 2008-02-05 22:06:52
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> wrote in message
    > Oplata to zdaje sie, ze 1,99 za wydanie. No chyba ze chcesz wysylke
    > kurierem to dodatkowo 15zl.

    Ale czy pobieraja wtedy nadal (po zastrzezeniu) oplaty za karte?

  • 4. Data: 2008-02-05 23:32:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartekE320 wrote:
    > "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> wrote in message
    >
    > Ale czy pobieraja wtedy nadal (po zastrzezeniu) oplaty za karte?

    Nie.

  • 5. Data: 2008-02-06 10:34:56
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> napisał w
    wiadomości news:fo9f0o$2e07$1@news2.ipartners.pl...
    > Oplata to zdaje sie, ze 1,99 za wydanie. No chyba ze chcesz wysylke
    > kurierem to dodatkowo 15zl.

    1.59 za kartę 25 za kuriera