  • Data: 2008-02-12 12:20:22
    Temat: Jaka lokata i gdzie?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Rodzinka zlecila mi zadanie bojowe. Rozeznac jakie sa najlepsze lokaty i
    gdzie. Przegrzebalem juz internet i strony bankow, rozeznanie juz mam (w
    sumie 8 bankow). Jutro planuje "przelot" przez miasto i osobiste wizyty w
    bankach w celu dopytania o szczegoly. Jednakze jest tego troche za duzo jak
    na jeden dzien, a czasu niestety za duzo nie mam :/ Jesli ktos z Was zna
    sie na tym nieco bardziej, albo niedawno rowniez podejmowal podobne decyzje
    prosze o polecenie jakis konkretnych bankow i lokat. Podam warunki lokaty.

    Kwota i waluta: 15-20 tys pln
    Okres: od 12 mies (min) do 24 (max) (preferowane 12)
    Kapitalizacja: najlepiej miesieczna :) dopisywana do kapitalu. (ale nie
    jest to glowny warunek)
    Byloby dobrze, jeli mozna by wyplacic kapital przed uplywem terminu bez
    utraty odsetek (ale patrz jak wyzej, nie jest to wymagane)

    Pozdrawiam
    Thomas