    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak zdefiniować konto odbiorcy na Lukas-lini ?
    Date: 13 Nov 2002 11:02:30 +0100

    Wczoraj po raz kolejny zdenerwowałem się. Przelewam telefonicznie na moje
    konto podstawowe różne kwoty bardzo nieregularnie. We wszystkich znanych
    bankoliniach (Fortis, ING, KB, VW, mB) zdefiniowałem sobie jeden raz numer konta
    i przelew zajmuje mi około minuty.

    Posiadając e-konto-pro w Lukasie konsultanci nie potrafią raz na zawsze
    zdefiniować jednego konta do odbierania przelewów i za każdym razem muszę im
    podawać 26 cyfr. Dodatkowo panienka wczoraj myliła się twierdząc, że jest bardzo
    zmęczona i za 20 minut kończy pracę. Całość trwała 6 minut.

    Czy wiecie, jak zdefiniować konto odbiorcy na Lukas-lini ?

    Piotrek