  • 21. Data: 2013-06-08 14:43:13
    Temat: Re: Jak wykazać, który bank kłamie?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Dnia Fri, 07 Jun 2013 16:15:12 +0200, Klebespachtel napisał(a):

    > Sorry za pytanie ale nie mogę się powstrzymać: jaki jest sens
    > przelewania tak dużej gotówki do optimy ;)? Ich oferta teraz jest...
    > słaba (najdelikatniej mówiąc).

    A znasz lepszą?
    Z góry zastrzegam, że klony odpadają.

    --------------------
    Bank spoldzielczy z Wolomina SKBank, nie mylic ze Skokami. Pod warunkiem, ze
    mieszka ktos blisko oddzialu i moze otworzyc konto z dostepem on-line, wtedy
    lokata na staly proc 5%, na 3-mies, na razie jeszcze w ofercie. Lokaty
    on-line na zmienny procent, oferta dla wszystkich, ale trzeba sie liczyc z
    kolejnymi obnizkami.

  • 22. Data: 2013-06-08 15:22:38
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 06:55:20 +0200, Klebespachtel napisał(a):

    > https://przejdzdomeritum.pl/M11161

    Założyłem to konto, bank coraz bardziej mi się podoba. Oprócz całkowicie
    darmowej karty VISA bez funkcjonalności bezstykowej, plusem jest także
    darmowe ubezpieczenie tej karty.
    Także w Regulaminie znalazłem bardzo sympatyczną ciekawostkę, ale jej
    poświęcę osobnego posta.
    Natomiast zdziwiony trochę jestem tym, że co prawda po założeniu konta
    dostałem emaila z kompletem dokumentów w PDF-ie, ale plik "Umowa
    rachunków bankowych.pdf" jest całkowicie pusty i wielkości 0 B.
    Czy to jakaś ich pojedyncza wpadka, czy też wszyscy tak u nich mają?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2013-06-08 15:41:33
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 15:22:38 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Założyłem to konto, bank coraz bardziej mi się podoba. Oprócz całkowicie
    > darmowej karty VISA bez funkcjonalności bezstykowej, plusem jest także
    > darmowe ubezpieczenie tej karty.

    Poczytaj dokładnie warunki ubezpieczenia :) Owszem, jest, ale są
    ograniczenia.

    Wszyscy to nie wiem, ale mój też zero.

    --
    Imka

  • 24. Data: 2013-06-08 17:06:33
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 15:41:33 +0200, Imka napisał(a):

    > Wszyscy to nie wiem, ale mój też zero.

    A czy dostałaś później jakieś potwierdzenie otwarcia rachunków, czy w
    dalszym ciągu nie masz na to żadnego dowodu?

  • 25. Data: 2013-06-08 17:11:11
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-08 15:22, Chris94 pisze:

> [...]
    > rachunków bankowych.pdf" jest całkowicie pusty i wielkości 0 B.
    > Czy to jakaś ich pojedyncza wpadka, czy też wszyscy tak u nich mają?

    Ja zakładałem w oddziale. Pewnie padł im jakiś skrypt generujący te
    pdfy. Zaloguj się i napisz do nich przez pocztę wewnętrzną prosząc o tą
    umowę. Mi zawsze rzeczowo odpowiadali w ciągu 2-3 dni. Z kontaktem nie
    ma problemu.

  • 26. Data: 2013-06-08 17:16:29
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 17:06:33 +0200, Chris94 napisał(a):

    > A czy dostałaś później jakieś potwierdzenie otwarcia rachunków, czy w
    > dalszym ciągu nie masz na to żadnego dowodu?

    Nie miałam do tej chwili ;)
    Zadzwoniłam na partyline.

    Logujesz sie, potem Wnioski i dyspozycje, potem zakładka Złożone, potem
    chwilę poczekać aż się odśnieży, potem klik w numer referecyjny wniosku,
    potem 'Zobacz załącznik do wniosku' - umowa rachunków pankowych.pdf
    Tym razem 96 KB ;)

    --
    Imka

  • 27. Data: 2013-06-10 00:21:00
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 17:16:29 +0200, Imka napisał(a):

> [...]
    > chwilę poczekać aż się odśnieży, potem klik w numer referecyjny wniosku,
    > potem 'Zobacz załącznik do wniosku' - umowa rachunków pankowych.pdf

    Dzięki!
    Sam bym tam nigdy nie dotarł :)

  • 28. Data: 2013-07-04 01:26:17
    Temat: Promocja 'Przejdź do Meritum' (was: Jak wykazać, który bank kłamie?)
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    > https://przejdzdomeritum.pl/M11161

    Dzisiaj dokonałem płatności kartą, która spełniła warunek wymagany dla
    otrzymania nagrody.
    Piszę o tym na wszelki wypadek, gdyby Bank "zapomniał" Ci jej przyznać
    ;)

  • 29. Data: 2013-07-04 15:43:25
    Temat: Re: Promocja 'Przejdź do Meritum'
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-07-04 01:26, Chris94 pisze:

    > Dzisiaj dokonałem płatności kartą, która spełniła warunek wymagany dla
    > otrzymania nagrody.
    > Piszę o tym na wszelki wypadek, gdyby Bank "zapomniał" Ci jej przyznać
    > ;)

    Dziękuję uprzejmie :).