  • 1. Data: 2007-12-22 09:11:51
    Temat: Jak tam nowy online Citibanku?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Nie znalazlem demo (jest tylko instukcja logowania).
    Jak sie sprawuje system?
    Wady, zalety?
    Jest juz wygodniejszy, podobny do jakiegos w innym banku (jakim?) czy
    dalej taki paratekstowy po liftingu?

    Czy sms autoryzacyjne dochodza na czas? Ktos pisal kiedys, ze czasem
    spozniaja sie tak, ze ich waznosc wygasa.

  • 2. Data: 2007-12-22 10:12:44
    Temat: Re: Jak tam nowy online Citibanku?
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > Jak sie sprawuje system?
    > Wady, zalety?
    > Jest juz wygodniejszy, podobny do jakiegos w innym banku (jakim?) czy

    W sumie liczyłem na więcej....
    W zasadzie żadnych nowych funkcjonalności...
    jakieś skróty typu "szybki przelew" (oszczędność bodajże jednego kliknięcia)

    instrukcji automatycznej spłaty kredytówki w nowym systemie nie widać ale
    jest...

    Dalej brak dowolnego przelewu dla jednorazowego przelania jakiejś kwoty
    tylko trzeba dodać odbiorcę.

    > Czy sms autoryzacyjne dochodza na czas? Ktos pisal kiedys, ze czasem
    > spozniaja sie tak, ze ich waznosc wygasa.

    Tak gdzieś minimum 5 minut opóźnienia....czasem więcej
    pewnie dlatego nie ma funkcjonalności dowolnego przelewu...bo klient
    zdażyłby do krzesła przyrosnąć czekając na SMS i ze złości by się wylogował
    ;-)

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2007-12-22 10:55:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Gru, 11:12, "koala" <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    > pewnie dlatego nie ma funkcjonalności dowolnego przelewu...bo klient
    > zdażyłby do krzesła przyrosnąć czekając na SMS i ze złości by się wylogował

    A przelewy na juz zdefiniowanych odbiorcow sa bez autoryzacji sms? Czy
    moze jako opcja dla zaufanych?
    Podobnie, jak jest z przelewami na konto oszczednosciowe, na splate KK
    w Citi itp ?
    No i - bezplatna autoryzacja sms ma jakies ogranicznia ilosciowe w
    miesiacu a potem platne, czy sms bezplatne bez wzgledu na ilosc
    zleconych przelewow (czy tez zalozonych odbiorcow, jesli same przelewy
    juz bez osobnej autoryzacji) ?

  • 4. Data: 2007-12-22 16:26:53
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > A przelewy na juz zdefiniowanych odbiorcow sa bez autoryzacji sms? Czy
    > moze jako opcja dla zaufanych?

    Tak było i w starym systemie przecież - przelew na ustalonego odbiorcę idzie
    już bez SMSa

    > Podobnie, jak jest z przelewami na konto oszczednosciowe, na splate KK
    > w Citi itp ?

    Spłata może iść automatem - ustawienie tego bez SMS.

> [...]
    > miesiacu a potem platne, czy sms bezplatne bez wzgledu na ilosc
    > zleconych przelewow (czy tez zalozonych odbiorcow, jesli same przelewy

    Postudiuj tabelę opłat i prowizji....wydaje mi się że nie ma jakichś
    opłat...

    Porażką jest brak przelewu dowolnego potwierdzanego SMSem - ale tak jak
    pisałem oczekiwanie na SMS jest na tyle długie, że pewnie w ramach tego co
    Citek ma obecnie w sensie sprzętu/oprogramowania do SMSów i tak nie dałoby
    się zrobić czegoś podobnego jak ma mBank czy BPH....a szkoda.

    Pozdr,
    Koala

  • 5. Data: 2007-12-23 12:39:39
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czy da się wykonac przelew do UE prosto z kompa bez wczesniejszego "instalowania"
    beneficjenta telefonicznie przez
    partyline?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2007-12-23 14:27:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    666 pisze:
    > Czy da się wykonac przelew do UE prosto z kompa bez wczesniejszego "instalowania"
    beneficjenta telefonicznie przez
    > partyline?

    Nie. Po staremu.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2007-12-26 00:50:58
    Od: "y" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > Nie znalazlem demo (jest tylko instukcja logowania).
    > Jak sie sprawuje system?
    > Wady, zalety?
    [...]

    Krotko mowiac: sto lat za Murzynami... Swoje doswiadczenia opisalem w innym
    watku, ale ten nowy interfes to jakas pomylka jak na bank o takiej renomie.

    Pzdr,
    Piotr

  • 8. Data: 2007-12-26 17:33:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>