  • Data: 2004-10-11 17:25:12
    Temat: Jak szybko jest realizowany przelew w ING BankOnLine?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostęp on-line aktywowałem na początku miesiąca i jeszcze nie miałem okazji
    realizować żadnego przelewu przy z poziomu WWW. Chciałem się Was zapytać jak
    szybko i ile razy dziennie realizowane są te dyspozycje? W archiwum
    znalazłem informację jakoby wszystkie te zlecenia były realizowane raz
    dziennie o 18:00 i wydaje mi się to trochę dziwne.

    --
    chairon