  • 1. Data: 2004-10-20 18:56:38
    Temat: Jak pieniądze do Niemiec ?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Raczej nie ooklepane pytanie o przelew...
    Wielu rodaków kupuje teraz samochody w Niemczech i innych krajach Unii, ciekawi mnie,
    jak najlepiej przygotować finanse, jeżeli nie
    chcesz wieźć gotówki?
    Zwykle jest to kwota 2-5 tys eurosków, więc najczęściej przekraczająca dzienny limit
    wypłat z bankomatu.
    Czy dzienne limity wypłat obowiązują też przy wypłatach z karty, ale w okienku w
    marmurku, z paszportem??
    JaC

  • 2. Data: 2004-10-20 19:52:21
    Temat: Re: Jak pieniądze do Niemiec ?
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Wed, 20 Oct 2004 20:56:38 +0200, " 666" <j...@i...pl> wrote:

    >Zwykle jest to kwota 2-5 tys eurosków, więc najczęściej przekraczająca
    >dzienny limit wypłat z bankomatu.

    Zdejmij dzienny limit wypłat ze swojej karty. Jeśli twój bank tego nie
    umożliwia, to zmień bank.

    >Czy dzienne limity wypłat obowiązują też przy wypłatach z karty,
    >ale w okienku w marmurku, z paszportem??

    Również w zalezności od banku.

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]
    "Ubi ordo deficit, nulla virtus sufficit"

  • 3. Data: 2004-10-20 20:20:15
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Przykładowo konto w euro i karta WBKBZ -> jest tam elastyczny limit dzienny ?
    JaC