    From: z...@...pl (Zaba)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak najlepiej inwestowac dodatkowa kase?
    Date: 28 May 2002 17:56:04 GMT

    Witam
    Mam takie pytanie:
    co najlepiej Waszym zdaniem robic z pewnymi dodatkowymi wplywami
    rzedu 200 - 400 zl miesiecznie.

    Zrobilem sobie symulacje jak by to wygladalo np. przy wplacie do banku (MBank) i
    przy procencie
    skladanym po np 10latach wyglada to nawet niezle (tylko te belkowe-chamstwo).

    Zalozenia sa takie:
    - wplaty przez kilkanascie lat (niekoniecznie miesieczne - roznie, raz miesiecznie,
    raz 2x/miesiac)
    - jak najmniej mojej ingerencji i dodatkowych wizyt - ja tylko wpacam rozne kwoty i
    mam widziec
    stan konta
    - oczywiscie chodzi o to by jak najwiecej zarobic

    To raczej wszystko, prosze o jakies porady

    pozdro
    Zaba