  • 1. Data: 2004-06-22 13:40:28
    Temat: Inteligo wprowadza w blad?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Wedlug tego co sie dowiedzilem promocja miedzy nami juz sie zakonczyla...
    a inteligo nadal kusi ludzi nieaktualnymi informacjami
    http://www.inteligo.pl/infosite/glowna_promocja-mied
    zy-nami.htm

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 2. Data: 2004-06-22 14:04:24
    Temat: Re: Inteligo wprowadza w blad?
    Od: "Marcin" <...@...->

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_zak_pro
    m_miedzynami_2003.htm

  • 3. Data: 2004-06-23 08:30:05
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Marcin" <...@...-> skribis:

    >http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_zak_pr
    om_miedzynami_2003.htm

    No i? To ze sie skonczyla tez wiem, ale dlaczego na podanej przez mnie
    stronie dalej napisane jest "Zapraszamy Cię do udziału w nowej promocji
    "Między nami"." itd...?

    Pozdrawiam, Leh.