  • Data: 2004-02-12 10:58:27
    Temat: [Inteligo}- szok + zbieg okoliczności pewnie :)
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w szoku!

    Oto kopia mojego listu do Inteligo z dziś rano:

    ===========
    Jakieś pół roku temu zgłaszałem swoje wątpliwości co do celowości
    umieszczania na stronie PEŁNYCH danych kart płatniczych. Sugerowałem
    wtedy alternatywne rozwiązania (maskowanie części numeru karty, okazywanie
    jej danych po podaniu kodu ze zdrapki).
    Czy w swietle ostatnich rewelacji na temat prób wyłudzenia dostepu do
    konta,
    nic Państwo nie zamierzacie z tym zrobić?
    Bo o ile znając tylko hasła dostępowe pieniążków raczej nikt nie
    wyprowadzi
    (może jedkankże narobić szkód wysyłając całość do np TP SA), to poznając
    dane karty (pełny numer, ważność, imię i nazwisko) może narobić sporo
    zamieszania.
    NIe wszędzie CVV jest wymagany.
    Proszę o _rzeczową_ odpowiedź.

    A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    cyfry!

    --
    ______
    Pozdrowienia