  • 1. Data: 2004-06-13 13:12:49
    Temat: Otrzymanie KK
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Ktory bank wyda mi KK ( Visa classic lub MC ) na podstawie historii( tylko i
    wylacznie ) rachunku w innym banku?

  • 2. Data: 2004-06-13 14:12:09
    Temat: Re: Otrzymanie KK
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 15:12:49 +0200, Marcin I. naskrobał(a):

    > Ktory bank wyda mi KK ( Visa classic lub MC ) na podstawie historii( tylko i
    > wylacznie ) rachunku w innym banku?

    raffi.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-06-13 14:22:10
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >raffi.

    Nie jestem pewiem. Być może tak jest z visą albo z małymi wymaganiami.
    Ja chciałem mastera (z misiem, wiadomo) i limit chciałem mieć sympatyczny.
    Zostalem wstępnie poddany przesłuchaniu, podczas którego wypytano mnie gdzie
    mieszkam, czym jeżdżę ja, a czy moja żona i ile wydaję na jedzenie oraz
    ubrania, oraz ile zarabiam i inne takie. Wyszło im, że mogę liczyć na limit
    atrakcyjny(25 k) i wtedy zaczęlo się z dokumentami. Chcieli ode mnie historii
    rachunku, wykazu dochodów na swoich zabawnych drukach (jak ściągniecie je
    sobie ze strony, to się okaże, że są składane czcionką, której nie macie w
    systemie i wszystko się rozłazi na wydruku)a także rachunku za telefon, gaz
    albo coś takiego. Ponieważ takowych rachunków nie mam (bo opłacam bez
    wychodzenia z domu, a na dodatek tepsa uznała moje reklamacje i przez rok nie
    muszę płacić), a ponadto nie spodobało się mi wyłączenie odpowiedzialności za
    transakcje bez okazania karty, więc zrezygnowałem.
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-13 14:51:18
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Jun 2004 16:22:10 +0200, yayco wrote:
    > albo coś takiego. Ponieważ takowych rachunków nie mam (bo opłacam bez
    > wychodzenia z domu, a na dodatek tepsa uznała moje reklamacje i przez rok nie

    A co ma do rachunku to czy placisz na poczcie, w banku czy przez intet.
    Przeciez rachunek przychodzi do domu a potwierdzenie jego oplacenia masz
    jesli sobie wydrukujesz z konta internetowego.

    Chyba, ze po prostu nie masz rachunkow bo nie na ciebie sa te media
    zarejestrowane - to juz inna sprawa.

    --
    vpw (2004-06-13 16:49:09)

  • 5. Data: 2004-06-13 15:12:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 16:22:10 +0200, yayco naskrobał(a):

> [...]
    > muszę płacić), a ponadto nie spodobało się mi wyłączenie odpowiedzialności za
    > transakcje bez okazania karty, więc zrezygnowałem.

    zamieniałem na Vise Nowa (czy jakoś tak) i dałem wyciągi i wypełniłem
    standardową ankietę/umowę (jak wszystkie niezgodną z KC). Po czym po jakimś
    czasie przyszła kurierem karta. Z tym że od raza zaznacze ze limit wynosił
    2800 i nie sądzę zeby na tej karcie mógł być 10x wiekszy. Wiec pewnie przy
    niższych kwotach działa bez zbędnych papierków a przy kwotach rzędu 20k+ to
    raczej trzeba by jakieś goldy z pełną procedurą. :>

  • 6. Data: 2004-06-13 15:35:29
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Znaczy tak jak sądziłem, wpadłem pod walec bo chciałem. Dobrze wiedzieć swoją
    drogą

  • 7. Data: 2004-06-13 15:39:12
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

  • 8. Data: 2004-06-13 15:39:27
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Marcin I." <m...@b...fm> wrote in message
    > Ktory bank wyda mi KK ( Visa classic lub MC ) na podstawie historii( tylko
    > wylacznie ) rachunku w innym banku?

    Spróbuj MultiBank i Visę Classic.

    pzdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-06-13 16:24:37
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Spróbuj MultiBank i Visę Classic.

    Zapomnij. Tak sztywnych procedur jak w BRE to ja nie
    znam w zadnym innym banku.

    Warto probowac tylko w Raiffim i BPHPBK.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2004-06-13 17:06:30
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >jesli sobie wydrukujesz z konta internetowego.
    >
    >Chyba, ze po prostu nie masz rachunkow bo nie na ciebie sa te media

    Ujmując rzecz najprościej: bank chciał mieć osobno historię konta a osobno
    dowody wpłaty (opłacone faktury) za gaz (nie mam); telefon (chwilowo nie
    płacę, a ściślej mam faktury opiewające na kwotę 0,00) albo elektryczność
    (faktycznie jest na żonę, a żona się inaczej nazywa). Na pytanie po co -
    powiedziano mi, że to służy potwierdzeniu, czy mieszkam pod adresem
    zameldowania. Myślę, że by się to dało obejść (obsługa była bardzo miła i
    chętna do pomocy), zrezygnowalem ze względu an brak odpowiedzialności Banku
    an transakcje bez fizycznej prezentacji kk.