  • 1. Data: 2002-06-07 20:37:44
    Temat: [Inteligo] Poufny plan rozwoju firmy
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Wiecie co Inteligo odpowiedziało na pytanie o linię debetową i inną kartę?

    "Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Niestety,
    harmonogram
    wprowadzania nowych produktów jest częścią poufnego planu rozwoju firmy i
    dlatego nie możemy udzielić odpowiedzi na Pana szczegółowe zapytania.
    Jednak, pragniemy zapewnić Pana, że Bankgesellschaft Berlin Polska SA wraz
    Inteligo Financial Services SA będą sukcesywnie rozszerzać ofertę
    produktów
    i usług w ramach konta Inteligo. Wszelkie bliższe informacje będą
    przekazywane klientom z odpowiednim wyprzedzeniem."

    Ha ha ha!
    Ale odpowiedź po 10 minutach, ciekawe, czy z automatu....

  • 2. Data: 2002-06-07 20:47:27
    Temat: Re: [Inteligo] Poufny plan rozwoju firmy
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przekazywane klientom z odpowiednim wyprzedzeniem."
    >
    > Ha ha ha!
    > Ale odpowiedź po 10 minutach, ciekawe, czy z automatu....

    Z automatu. Ja dostałem identyczną odpowiedź na podobne pytania.
    Pozdro. Michał

  • 3. Data: 2002-06-07 23:05:31
    Od: "Grzesieq" <g...@...pa.m.k.i.l.l.e.r>

    > Ale odpowiedź po 10 minutach, ciekawe, czy z automatu....
    Z automatu. Identyczna odpowiedz przyszla na pytanie o karty wirtualne na
    wzor ekarty z mBanku.

    Grzesieq