  • Data: 2002-02-20 09:34:13
    Temat: Ile spływają płatności KK do banku?
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kto mi powie czy jest i ewentulanie jaki jest maksymalny czas spływu na rachunek
    karty kredytowej uznania ze sklepu? W ogóle jak to się odbywa? POS sprawdza
    limit i chyba przesyła transakcję? Czy też transakcje są księgowane dopiero po
    spłynięciu slipów? Czy ktoś pokusiłby się o opisanie takiej drogi? Od
    przeciągnięcia karty w POSie do pojawienia się kwoty na rachunku. To właściwie
    tak dla własnej satysfakcji bym się dowiedział. Ale najważniejszy na razie jest
    dla mnie czas trwania takiej operacji.

    Pozdrówka,
    piwar.