  • 1. Data: 2012-05-25 19:44:48
    Temat: BGZ Konto z podwyzka
    Od: lucass <l...@e...it>

    Witam,

    jak wiadomo karta kosztuje 8 zł, opłata jest zmiejszana do 5 zł jeżeli
    zapłaci się plastikiem 300 zł w okresie rozliczeniowym. Czy do limitu
    wchodzą także płatności kartą w internecie? Widzę, że BGŻ oznacza
    takie transakcje jako "inne" - stąd moja wątpliwość.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2012-05-25 21:54:40
    Temat: Re: BGZ Konto z podwyzka
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2012 19:44:48 UTC+2 użytkownik lucass napisał:
> [...]
    > wchodzą także płatności kartą w internecie? Widzę, że BGŻ oznacza
    > takie transakcje jako "inne" - stąd moja wątpliwość.

    tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

  • 3. Data: 2012-05-26 07:12:44
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-25 19:44, lucass pisze:
> [...]
    > wchodzą także płatności kartą w internecie? Widzę, że BGŻ oznacza
    > takie transakcje jako "inne" - stąd moja wątpliwość.

    A co odpowiedzieli w banku?
    Chyba tyle samo wysiłku zajmuje wstukanie tego pytania w serwisie
    transakcyjnym, co na grupie...

    A merytorycznie - mnie to loto. Robię 3 możliwe tanie operacje tą KD, a
    za wszystko płacę KK na której mam 3% MB. Bardziej się opłaca.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-05-26 09:23:47
    Od: lucass <l...@e...it>

    On 26 Maj, 07:12, maruda <m...@n...com> wrote:

    > A co odpowiedzieli w banku?
    > Chyba tyle samo wysiłku zajmuje wstukanie tego pytania w serwisie
    > transakcyjnym, co na grupie...

    Zanim zadałem pytanie na grupie to zadzwoniłem do banku, ale oprócz
    zacytowania regulaminu niczego więcej się nie dowiedziałem.
    Dzięki za nic nie wnoszącą odpowiedz.

  • 5. Data: 2012-05-26 09:28:13
    Od: lucass <l...@e...it>

    On 25 Maj, 21:54, disnej <d...@g...com> wrote:

    > tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

    OK, dzięki.
    Akurat tak wyszło, że w tym miesięcu mam więcej wydanych środków w
    necie niż potwierdzonych pinem. Okaże się wkrótce ;)

    Pozdr.
    Łukasz

  • 6. Data: 2012-05-28 10:29:59
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-25 21:54, disnej pisze:
    > tak 3 razy allegro 1,01zl wystarcza, sprawdzone

    Albo 3x 1,5 w biletomacie ;)

    --
    radar

  • 7. Data: 2012-05-28 17:46:24
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    maruda wrote:

    > A merytorycznie - mnie to loto. Robię 3 możliwe tanie operacje tą KD, a za
    > wszystko płacę KK na której mam 3% MB. Bardziej się opłaca.

    Mozna wiedziec, co to za KK?

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2012-05-28 18:18:50
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-28 17:46, ls pisze:

    > Mozna wiedziec, co to za KK?

    VC (Silver) BZWBK, mocno negocjowana w 10 roku użytkowania pod groźbą
    zaprzestania korzystania. :)
    No i ten MB pod war. wytłuczenia limitu chyba 400zł.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 9. Data: 2012-05-28 21:47:35
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    maruda pisze:
    > VC (Silver) BZWBK, mocno negocjowana w 10 roku użytkowania pod groźbą
    > zaprzestania korzystania. :)
    > No i ten MB pod war. wytłuczenia limitu chyba 400zł.

    3% MB na całość czy spożywka + paliwo? Z limitem miesięcznym 50 zł?

  • 10. Data: 2012-05-29 06:27:56
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-28 21:47, Krzysiek pisze:

    > 3% MB na całość czy spożywka + paliwo? Z limitem miesięcznym 50 zł?

    Oferta jest składana telefonicznie. Mam ją gdzieś nagraną, ale nie chce
    mi się szukać. Chyba spoż (raczej "wszystko w supermarketach i sklepy
    spoż.", w tym alk./tytoń, mebli ostatnio nie kupowałem...) i paliwo i
    chyba z tym górnym limitem (też nie otarłem się o niego).

    ... przecież oni mają mój profil zakupów i nie składaliby oferty, na
    której bym za dużo wyssał... :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda