  • Data: 2006-08-06 00:28:26
    Temat: ING i polecenie zapłaty :))
    Od: "Piterson" <p...@h...plx> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Chciałem podzielić się z Wami śmieszną historią, która mnie spotkała w ING
    Banku Śląskim. Cała sprawa dotyczy podwójnie zrealizowanego polecenia
    zapłaty (nie z winy banku), a jeśli ktoś czytał regulamin, to doskonale wie,
    że istnieje możliwość jednorazowego odwołania zrealizowanej już płatności
    przez polecenie zapłaty.

    Dobra, dzwonię więc na HaloŚląski, aby zapytać w jaki sposób mogę tego
    dokonać, ale miła pani trochę się zdziwiła co za bzdury jej wygaduję z
    jakimś regulaminem i odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości... Hmm,
    pytam więc ponownie, ale pod dłuższym zastanowieniu się tej pani słyszę
    ponownie, że... nie ma takiej możliwości.

    Czas na zapytanie drogą internetową. Wysłałem kilka pytań, ale otrzymuję
    standardową odpowiedź, że... zapraszamy do placówki. Nadal nic nie
    wiedziałem, bo nie napisali, że można, ani też, że nie można, tylko
    zaprosili do placówki.

    Przyszła pora na wizytę w placówce nr 1. Doradca wyglądał na dobrze
    poinformowanego, który udzielił mi informacji, że... nie ma takiej
    możliwości. Nie dałem za wygraną, rozwinęła się dyskusja w której ja cały
    czas mówiłem o poleceniu zapłaty, a doradca raz o zleceniu stałym, raz o
    przelewie, a raz to już nawet nie wiem o czym mówił. Nie chciałem odejść od
    okienka, a doradca niby wykazywał chęć pomocy, dlatego poszedł to
    skonsultować z przełożonym, później wykonał jakiś telefon i jednak... nie
    ma takiej możliwości.

    No cóż, podziękowałem za miłe chęci i udałem się do placówki nr 2. Teraz
    proszę przeczytać to co było w placówce nr 1... Następnie poprosiłem miłą
    Panią, aby zajrzała do regulaminu, co zdecydowała się zrobić i przeczytaniu
    lektury okazało się, że... jest taka możliwość i nawet jest do tego
    odpowiedni druk, który wydrukowali (wcześniej nie wiedzieli o jego
    istnieniu), wspólnie wypełniliśmy i pieniążki po 12 dniach wróciły na moje
    konto.

    Podsumowując, nie licz na doradcę, licz na siebie i czytaj regulaminy! :))

    Czy ktoś spotkał się z Was może z jakimiś problemami związanymi z
    poleceniem zapłaty? Wiem, że w LUKAS Banku można taką sprawę załatwić
    telefonicznie i tego samego dnia pieniążki wracają na konto, a jak jest w
    innych bankach?

    Pozdrawiam,
    Piterson