    From: "cma" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING i ich durne procedury [stali klienci]
    Date: Tue, 7 Aug 2007 19:00:15 +0200

    Witam,

    Od 10 lat jestem klientem ING. Posiadam pakiet "komfort",za który płacę 15
    zł miesięcznie
    + 5 zł za pakiet SMS. razem 20 zł / miesiąc.
    Konto jest wspólne. Wpływa na nie miesięcznie ok. 6000 zł (w tym 4000 zł z
    wynagrodzeń + 2000 zł wpłaty własne,ale to chyba się nie liczy ?).

    Dokonuję ok. 10-15 przelewów od co najmniej 6 lat.

    Od 2002 r. posiadam limit zadłużenia 3000 zł - rzadko korzystam z tego
    limitu,a jeśli już, nigdy nie było z jego spłatą żadnych problemów.

    Dodatkowo : visa charge - z limitem 2000 zł od 2000 r. Zawsze terminowo
    spłacana.

    Dziś próbowałem wypełnić wniosek o pożyczkę letnią, bo w sumie
    oprocentowanie nie najgorsze (a jeśli się mylę i jest coś korzystniejszego,
    proprawcie mnie,proszę), więc nie ma sensu ruszać własnych pieniędzy -
    lepiej dopłacić parę zł,ale nie blokować swoich środków.

    Chciałem pożyczyć 4000 zł na 10 miesięcy, co przy dochodzie oficjalnym 2000
    zł i stałych miesięcznych kosztach do 500 zł, jest chyba nie bardzo wysoką
    kwotą.

    Niestety, uzyskuję komunikat,iż moje dochody nie pozwalają mi na pożyczenie
    takiej kwoty. Zmniejszyłem do 3000 zł - to samo. Do 2500 - to samo. Dopiero
    2000 zł są mi łaskawi pożyczyć.

    Pozostawiam to bez komentarza. Czy sugerować się tym komunikatem,czy iść
    prosto do oddziału ING i prosić o weryfikację mojej osobby pod tym kątemm,
    gdyż może zweryfikują, iż kolejne 2000 zł wpłacam w gotówce regularnie od 4
    lat ?

    Zastanawiam się, czy prosić się, czy szukać gdzie indziej.

    Może macie jakiś pomysł, gdzie przenieść konto z 10-letnią - dobrą historią
    ? czyt jakikolwiek bank uwzględnia historię ? trochę mi jej szkoda,ale cóż,
    sentymentami żyć nie można, a skoro ING tak traktuje dobrego klienta, to
    czemu na to pozwalać ?

    Dziękuję za wszelkie rady.