  • 1. Data: 2003-07-15 12:05:56
    Temat: Kredyt hipoteczny na zakup i remont
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam,
    chciałbym wziać kredyt hipoteczny na zakup domu i pozniejszy jego remont
    cena nieruchomosci 175kPLN remont planuje ok 35kpln (calosc 210k)
    wkład własny 45kpln - kwota kredytu 165kpln
    chcialbym wziac jeden kredyt np. uruchamiany w transzach ale jak narazie
    wiekszosc bankow proponuje wziecie kredytu na zakup a pozniej drugi na remont
    ale boje sie ze bedzie to duzo drosze....
    co radzicie? i gdzie? 25 lat w PLN

    Pete

  • 2. Data: 2003-07-15 12:33:04
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na zakup i remont
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Ja bralem taki kredyt ale na zakup mieszkania.
    255 kPLN kredytu z tego 70 kPLN na wykonczenie mieszkania pod klucz wg
    kosztorysu. Kredyt Bank.

  • 3. Data: 2003-07-15 12:54:34
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ja bralem taki kredyt ale na zakup mieszkania.
    > 255 kPLN kredytu z tego 70 kPLN na wykonczenie mieszkania pod klucz wg
    > kosztorysu. Kredyt Bank.

    2% prowizji i 7% oprocentowanie - chyba nie znajde nic lepszego....
    thx!

  • 4. Data: 2003-07-15 13:01:44
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Jakie 2% prowizji. Ja dostalem prowizje 0,9%. A obecne oprocentowanie wynosi
    6,86% ale na pewno juz za miesiac mniej.

  • 5. Data: 2003-07-15 13:04:32
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jakie 2% prowizji. Ja dostalem prowizje 0,9%. A obecne oprocentowanie wynosi
    > 6,86% ale na pewno juz za miesiac mniej.

    hmmmm... byłem tam 2tyg. temu - bede musial isc dzis i ponegocjować...
    thx!

  • 6. Data: 2003-07-15 14:00:58
    Od: z...@p...onet.pl

    > Jakie 2% prowizji. Ja dostalem prowizje 0,9%. A obecne oprocentowanie wynosi
    > 6,86% ale na pewno juz za miesiac mniej.

    mam pytanie - jak często odbywa się zmiana % w Kredyt Banku ?

    --
    Zbiggy

  • 7. Data: 2003-07-16 06:53:50
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Poniewaz oprocentowanie to WIBOR 3M sredni + marza to oprocentowanie zmienia
    sie co 3 miesiace.

  • 8. Data: 2004-05-15 14:52:16
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.credits.prv.pl

    Masz tam obiektywne zestawienie najlepszych i najbardziej korzystnych kredytów
    hipotecznych (i nie tylko hipotecznych). Wniosek kredytowy możesz wysłać przez
    internet
    bezpośrednio z tej strony.