  • Data: 2008-02-22 14:20:40
    Temat: ING: Kredyt hipoteczny
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Zrobiłem dzisiaj rajd po bankach w poszukiwaniu kredytu hipotecznego
    na ok. 200 tysięcy złotych. Zależy mi na możliwości wcześniejszej
    spłaty (i częsciowej i całkowitej) oraz na braku dodatkowych opłat. W
    przy tych warunkach na bezkonkurencyjną wygląda "promocyjna" oferta
    ING: oprocentowanie WIBOR6M + 1% (ponoć do negocjacji), 0% prowizji,
    żadnych ubezpieczeń, bezprowizyjna możliwość wcześniejszej spłaty
    wpisana w umowę. To wygląda znacznie lepiej niż warunki oferowane w
    innych bankach (a przerobiłem Pekao SA, PKO BP, Multi, WBK, Nordea).
    Czy ktoś ostatnio miał doświadczenia z ING? Czy w warunkach kryje się
    jakiś haczyk który przeoczyłem? Z góry dziekuje za komentarze i
    pozdrawiam, Konrad