  • 1. Data: 2012-11-17 19:14:41
    Temat: ING BŚ uruchamia ekspresowy eliksir
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    IBŚ (ING Bank Śląski) uruchamia od 19 listopada Express ELIXIR. do 100
    kPLN. Opłata 6 PLN dla indywidualnych.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-11-17 21:53:15
    Temat: Re: ING BŚ uruchamia ekspresowy eliksir
    Od: W <w...@w...pl>

    Grzexs wystukał, co następuje:

    > IBŚ (ING Bank Śląski) uruchamia od 19 listopada Express ELIXIR. do 100
    > kPLN. Opłata 6 PLN dla indywidualnych.

    Eeee?! Jak to *uruchamia*? Przecież już chyba uruchomił i od miesiąca można
    sobie takowy przelew wysłać...

  • 3. Data: 2012-11-17 22:07:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 17.11.2012 19:14, Grzexs wrote:
    > IBŚ (ING Bank Śląski) uruchamia od 19 listopada Express ELIXIR. do 100
    > kPLN. Opłata 6 PLN dla indywidualnych.

    Niech lepiej premie wyplaca a nie w przelewy blyskawiczne sie bawia.

  • 4. Data: 2012-11-17 23:31:28
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-17 22:07, neoniusz pisze:

    > Niech lepiej premie wyplaca a nie w przelewy blyskawiczne sie bawia.

    Popieram ;) Ale oni najwyraźniej mają zwyczaj wypłaty w ostatnim dniu.
    Tak było z premią za wpływ wynagrodzenia w wątku opisaną w wątku "100 ZŁ
    ZA PENSJE - LATO 2012 w ING" w dniu 31.10.2012.

  • 5. Data: 2012-11-17 23:32:21
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Niech lepiej premie wyplaca a nie w przelewy blyskawiczne sie bawia.

    Popieram ;) Ale oni najwyraźniej mają zwyczaj wypłaty w ostatnim dniu.
    Tak było z premią za wpływ wynagrodzenia opisaną w wątku "100 ZŁ ZA
    PENSJE - LATO 2012 w ING" w dniu 31.10.2012.

  • 6. Data: 2012-11-18 13:15:04
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Eeee?! Jak to *uruchamia*? Przecież już chyba uruchomił i od miesiąca można
    > sobie takowy przelew wysłać...

    No tak mi napisali w wiadomości, którą przeczytałem po zalogowaniu się
    na konto. Może po prostu u nich te wiadomości tak przędko chadzają ;)

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2012-11-18 15:19:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :
    >>> IBŚ (ING Bank Śląski) uruchamia od 19 listopada Express ELIXIR. do 100

    > No tak mi napisali w wiadomości, którą przeczytałem po zalogowaniu się
    > na konto. Może po prostu u nich te wiadomości tak przędko chadzają ;)

    To może być wskazówka do tego jak działa ten ekspres :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-11-18 17:52:21
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    > No tak mi napisali w wiadomości, którą przeczytałem po zalogowaniu się
    > na konto. Może po prostu u nich te wiadomości tak przędko chadzają ;)

    Tia... miałem trochę WTF, ale sprawdziłem i w sumie MASZ RACJĘ... trochę :P
    ING uruchomił expres elixir już dawno (we wrześniu) a Ty się zaskoczyłeś
    informacją, która umożliwia skorzystanie z ekspresu także w oddziale ;)

    Kiedyś przyszło (patrz data)
    Data: *2012-08-31*
    Temat: Express ELIXIR - nowy rodzaj przelewu natychmiastowego

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 3.09.2012 r. ING Bank Śląski wprowadza
    dla Klientów Indywidualnych nowy rodzaj przelewu natychmiastowego Express
    ELIXIR, który pozwala na wykonanie za pośrednictwem aplikacji ING BankOnLine
    przelewu krajowego w PLN w czasie rzeczywistym przez 24 godziny na dobę, 7
    dni w tygodniu. Dyspozycję przelewu Express ELIXIR można złożyć do
    realizacji wybierając funkcję Przelew w PLN w sekcji Przelew dowolny.

    Zlecenia realizowane są w walucie PLN do kwoty 100 000,00 na rachunki
    prowadzone w innych bankach krajowych, które za pośrednictwem Krajowej Izby
    Rozliczeniowej przystąpiły do systemu Express ELIXIR.
    Za wykonanie przelewu w trybie Express ELIXIR, Bank pobiera od Klientów
    Indywidualnych opłatę w wysokości 5,00 PLN (zgodnie z aktualną Tabelą Opłat
    i Prowizji ING Banku Śląskiego S.A. dla osób fizycznych).

    -----

    A to co się Tobie pojawiło ostatnio:

    Data: *2012-11-15*
    Temat: Usługa Express ELIXIR dostępna w oddziałach Banku od 19.11.br.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 19.11.2012 r. ING Bank Śląski S.A.
    wprowadza dla Klientów Indywidualnych możliwość realizacji przelewu
    natychmiastowego Express ELIXIR w Oddziale Banku.

    Zlecenia realizowane są w czasie rzeczywistym, w godzinach pracy Oddziału,
    w walucie PLN do kwoty 100 000,00 na rachunki prowadzone w innych bankach
    krajowych, które za pośrednictwem Krajowej Izby Rozliczeniowej przystąpiły
    do systemu Express ELIXIR.

    Za wykonanie przelewu w trybie Express ELIXIR w Oddziale, Bank będzie
    pobierał od Klientów Indywidualnych opłatę w wysokości 6,00 PLN (zgodnie z
    aktualną Tabelą Opłat i Prowizji ING Banku Śląskiego S.A. dla osób
    fizycznych).

    ----

    Więc no niby to samo, ale nie do końca ;)