  • 1. Data: 2012-11-16 21:36:55
    Temat: Konto oszczędnościowe pytanie
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Witam Grupowiczów:)
    Mam pytanko o konto oszczędnościowe dla osoby starszej.
    I tak, załozenia może dziwne, ale właśnie takie bym potrzebował
    Lokowanie ok. 20 kPLN
    1) Konto założone musi byc w oddziale
    2) Nie ma musu posiadania konta osobistego, tylko oszczędnośiowe (czyli
    jakies tam limity obrotu kartą i inne bzdety nie wchodza w grę, aha
    oczywiście brak obowiazku posiadania karty to mus).
    3) Odpada obsługa przez net
    4) Za to wymagane sa darmowe wyciagi listowne (co miesiąc) o saldzie
    5) % nie musi byc wysoki, po prostu chodzi o bank "budynkowy", bez
    jakichkolwiek e-kont, e-lokat i takich tam
    6) Aha - mozliwość wypłaty kapitału i procencików w każdej chwili w oddziale

    Jedyne co przychodzi mi do głowy po przetrzepaniu Googla i BFG to DNB Nord.
    Jest jeszcze ING, ale nie wysyłają wyciągów.

    Wiem, wiem jest wiele innych, o ktorych nie wiem, ale kryteria powyzej wbrew
    pozorom na dzisiejsze czasy ostre są :)

    Macie Szanowni Grupowicze jakieś pomysły?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2012-11-17 09:27:00
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe pytanie
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wbrew pozorom na dzisiejsze czasy ostre są :)
    >
    > Macie Szanowni Grupowicze jakieś pomysły?

    Nord Ci chyba też wypada
    http://www.dnbnord.pl/pl/o-banku-/nowa-strategia/

    pozd
    as