  • 1. Data: 2003-07-23 11:26:05
    Temat: IMPORT, EKSPORT - nowe możliwości ING BankOnLine!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Już byłem przy "nadziei", ze chodzi o transfery zagraniczne.

    A tu taki "cud techniki":-(

    "Uprzejmie informujemy, że z dn.22.07. br. ING Bank Śląski
    rozbudował system ING BankOnLine i dodał dwie nowe funkcje:
    1- IMPORT Z PLIKU - funkcja, która umożliwia wczytywanie do
    aplikacji ING BankOnLine plików przelewów w formacie zgodnym
    ze standardem Eliksir-O. Funkcja ta dostępna jest w zakładce
    Rachunki/Import z pliku.
    2- EKSPORT WYCIĄGÓW - umożliwia zapisywanie w komputerze
    użytkownika wyciągów bankowych w standardzie Active Statements
    OFX 1.02 lub opartym o SWIFT standardzie MT940. Funkcja ta
    dostępna jest w zakładce Ustawienia/Eksport wyciągów."

  • 2. Data: 2003-07-23 17:09:31
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > OFX 1.02 lub opartym o SWIFT standardzie MT940. Funkcja ta
    > dostępna jest w zakładce Ustawienia/Eksport wyciągów."

    Sprawdziłem wczytywanie wyciagów OFX do Microsoft Money
    http://www.microsoft.com/money/info/trial/
    Działa :)
    Czy są polskie dopowiedniki PFM?

  • 3. Data: 2003-07-24 13:05:53
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik berdycz napisał:

    > "Uprzejmie informujemy, że z dn.22.07. br. ING Bank Śląski
    > rozbudował system ING BankOnLine i dodał dwie nowe funkcje:
    > 1- IMPORT Z PLIKU - funkcja, która umożliwia wczytywanie do

    Ale dotyczy to niestety tylko kont firmowych :-((
    Szaraczki nie zasługują ...

    ________
    Yareck

  • 4. Data: 2003-07-24 15:28:12
    Od: "MacGregor" <u...@2...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > OFX 1.02 lub opartym o SWIFT standardzie MT940. Funkcja ta
    > dostępna jest w zakładce Ustawienia/Eksport wyciągów."

    Albo ja jestem ślepy, albo Ty masz inną wersję ING BankOnLine ...
    Nic takiego do mnie nie doszło, ani nie widać...
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 5. Data: 2003-07-25 16:10:43
    Od: c...@p...onet.pl

    > Już byłem przy "nadziei", ze chodzi o transfery zagraniczne.
    >
    > A tu taki "cud techniki":-(

    Nie wiem skad ten grymas na twarzy :)) Chyba nie wiesz jakie możliwości daje
    OFX :) Osobiscie korzystam ze standartu od pewnego czasu, pomijając już wytwory
    ala Microsoft Money które na codzien mnie nie interesuja, to pozostaje
    najważniejsza kwestia XML a co z tym idzie nieprzebrane mozliwosci. Generalnie
    skladnia ofx jest przejzysta i nie trzeba znać sie na niczym innym niż html-
    u ;) zeby umieć zrozumiec jego postać. A w praktyce daje to czego wcześniej nie
    bylo. Swobodny przeplyw informacji o stanie mojego konta. W moim przypadku -
    Prowadze dosyc duza siec osiedlowa, tego typu rozwiazanie ma kluczowe znacznie,
    poniewaz w koncu mogłam rozpocząc faktyczną automatyzacje podłaczania i
    odłączania niewierzących w instytucje abonamentu użytkowników :)
    W praktyce odbywa się to na przydzieleniu numeru klienta który jest wpisywany
    przy przelewie a nastepnie co powien staly okres uaktulaniane sa pliki z
    wyciagami w bazie i na podstawie tego system automatycznie rozpaznaje kto
    zaplacil i nie.. a potem juz tylko "Inter-niet". A co to daje
    kazdemu "szaraczkowi", możliwość robienia właściwego "ebiznesu" (aukcje,
    przelewy) dzięki temu można zautomatyzować wszelkiego rodzaju transakcje. A jak
    to zrobić? Zlecić jakiejś firmie lub poprostu poczytać pare książeczek np o xml-
    u i sposobach oprogramowania jego (w dowolnym jezyku programowania) to
    gwarantuje ze nawet osoba przeciętnie znająca javascript i html-a mogłaby
    zrobić z tego jakiś pożytek.

    Celinka
    ps. W moim przypadku była to java + skrypty bashowe + jdbc

    Celinka

  • 6. Data: 2003-07-26 17:34:19
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > zrobić z tego jakiś pożytek.
    >
    > Celinka
    > ps. W moim przypadku była to java + skrypty bashowe + jdbc

    Ciekawe, czy w przyszłości e-banki, będą uznawały e-historię rachunku, np. przy
    wnioskowaniu o kredyt?
    Swoją drogą dobrze mieć e-historię rachunków w swoim komputerze :).

    Knecht

  • 7. Data: 2003-07-28 09:36:46
    Od: a...@p...onet.pl

    Proponuje zajrzec do http://nt.interia.pl/wiecej/artykul?aid=19243

    Knecht

  • 8. Data: 2003-08-01 15:28:09
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

    ________
    > Yareck

    Od dzisiaj także kont indywidualnych :)
    Czy ktoś sprawdził jak długą historię można pobrać ?

  • 9. Data: 2003-08-04 06:34:56
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Knecht" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od dzisiaj także kont indywidualnych :)
    > Czy ktoś sprawdził jak długą historię można pobrać ?

    pobrałem od stycznia 2003. Myślę że dało by się jeszcze, ale mi nie
    potrzebne na razie...
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 10. Data: 2003-08-04 20:28:39
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

> [...]
    > MacGregor
    >
    > Mam r-k w CITI i ING'u, które obsługują wyciągi OFX oraz w PKO BP, tu stosuję
    konwerter do wyciągów mailowych z PKO BP do OFX. Jeśli jest ktoś zainteresowany
    to chętnie udostępnię :)
    Czy znacie inne banki w Polsce, które oferują ten międzynarodowy standard
    wyciągów i aplikację inną niż Microsoft Money, która potrafi je czytać?
    Osobiście korzystam z Money, nie sądzę jednak że nasze firmy nie proponują
    przyzwoitego PFM?

    Pozdrawiam
    Knecht