  • 1. Data: 2009-02-20 09:20:50
    Temat: IKE w postaci rachunku maklerskiego
    Od: " finder24" <f...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    W jakim domu maklerskim można założyć IKE w postaci rachunku maklerskiego?
    Próbowałem szukać na stronach, ale kiepsko mi to idzie. Czyżby nie było
    jeszcze takiego produktu?

    Dzięki,
    finder24

  • 2. Data: 2009-02-20 09:38:34
    Temat: Re: IKE w postaci rachunku maklerskiego
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Coś chyba kolego pomieszałeś pojęcia, co ma rachunek inwestycyjny do IKE jako
    III Filaru?

  • 3. Data: 2009-02-20 09:39:25
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    O ile kojarze to sa w 4 DM-ach

    Moze teraz czesc tylko kontynuuje bo wiadomo ,ze dotad nie bylo to extra
    zachecajace

    Ale WBK i PKO BP chyba maja ciagle

    Wydaje mi sie ze 3ci to byl BRE

    A czwartego nie bardzo moge sobie przypomniec

    Jesli jestes przekonany i masz silna wole i umiejetnosci to OK

    Pozdrowko

    Loser

  • 4. Data: 2009-02-20 10:14:42
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Wydaje mi sie ze 3ci to byl BRE
    > A czwartego nie bardzo moge sobie przypomniec
    > Jesli jestes przekonany i masz silna wole i umiejetnosci to OK

    Dzieki za pomoc. Wybor nie jest wielki, ale lepsze to niz nic.

    Umiejetnosci swoja droga. Mozna tam wplacac pieniadze i wcale nie grac :) A
    tak na serio, to nie trzeba miec wielkich umiejetnosci zeby w aktualnej
    sytuacji dobrze zainwestowac w spolki z dobrymi fundamentami, ktore dodatkowo
    beda wyplacac dywidendy. Moim zdaniem jest to zdecydowanie lepszy sposob na
    III filar niz fundusze akcyjne.

    finder24

  • 5. Data: 2009-02-20 10:23:44
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    akcyjne.

    Wg mnie jest to lepsze niż jakiekolwiek fundusze, nie tylko akcyjne. Po prostu
    oddając pieniążki TFI oddajesz im inicjatywę. Zero odpowiedzialności z ich
    strony za powierzeone pieniądze. Niebotyczne koszty obsługi. Każdy kto ma
    trochę czasu i jest piśmienny, może robić to sam - bez konieczności
    utrzymywania pseudoważniaków z TFI i OFE.

    Swoją drogą że też ludzie dają sie tak nabierać...

    Flyte

  • 6. Data: 2009-02-22 11:46:35
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    > W jakim domu maklerskim można założyć IKE w postaci rachunku maklerskiego?
    > Próbowałem szukać

    polecam dm bzwbk

    jestem posiadaczem

    jestem zadowolony - do czasu aż popaprana swołocz nie opodatkuje tej
    inwestycji