  • 1. Data: 2009-01-08 20:56:27
    Temat: [Humor] Kryzys w USA jest już niewyobrażalny! ;-) [następni po miliardy]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    [ za soc.culture.polish ]

    http://www.tvn24.pl/-1,1580574,0,1,porno-biznes-pros
    i--kongres-o-5-miliardow,wiadomosc.html
    <cytat>
    17:55, 08.01.2009 /cnn.com, telegraph.co.uk
    Porno biznes prosi
    Kongres o 5 miliardów

    Kryzys nie wybiera. Jego macki sięgnęły nawet amerykańskiego
    przemysłu pornograficznego. Ale jego czołowi przedstawiciele,
    min. Larry Flynt nie załamują rąk. Właśnie wystosowali do kongresu
    prośbę o 5 miliardów dolarów. - Amerykanie mogą żyć bez samochodów,
    ale nie mogą żyć bez seksu - argumentują.
    Larry Flynt oraz jego kolega po fachu, Joe Francisem uważają, że należy
    im się taka sama pomoc, jaką wcześniej władze przekazały dla
    przemysłu samochodowego.
    </cytat>

    http://news.google.com/news?ncl=1287555173&hl=en

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Piękną mową jest ta, którą rozumie prosty lud,

  • 2. Data: 2009-01-09 11:33:02
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    i--kongres-o-5-miliardow,wiadomosc.html
    > <cytat>
    > 17:55, 08.01.2009 /cnn.com, telegraph.co.uk

    To jakis zart?

  • 3. Data: 2009-01-09 12:39:10
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał

    i--kongres-o-5-miliardow,wiadomosc.html

    > To jakis zart?

    To nie jest żart. To jest darmowa dla reklama dla "proszących"
    albowiem czasem warto prosić publicznie nawet jak się nie dostanie :-)

    A że szanse że "(upadła) samochodowa trójka" dostanie bardzo znaczącą
    pomoc uwala przy okazji dość skutecznie.

    Jak napisałem przy okazji polskich stoczni: państwo jest od tego żeby
    tysiące ludzi nie wyleciało na bruk "w jeden dzień" ale nie od tego żeby
    dopłacać tysiącom pracowników i paru(dziesięciu) właścicielom do
    opłacalności produkcji raz za razem (w "nieskończoność").

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wiem, że nic nie wiem.