    From: "marjus" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Hotel skubnął mi 100 USD z konta
    Date: Fri, 5 Jul 2002 09:49:37 +0200

    Witam!

    Nocowałem ostatnio w hotelu za granicą i zdarzył mi się przykry wypadek. Gdy
    wróciłem do kraju okazało się, że hotel obciążył moje konto kwotą ponad
    100USD. Wyjechałem z hotelu 30.06.2002r., a obciążenie miało miejsce
    01.07.2002r., z konta kaska zeszła 04.07.2002 - czyli wczoraj. Co mogę
    zrobić, do kogo się zwrócić z reklamacją??? Jak się meldowałem Hotel
    zarządał karty celem gwarancji pokrycia nieprzewidzianych transakcji -
    mogłem dać gotówkę ale nie miałem zamiaru blokować 50 USD, na kaucję. Przy
    wymeldowywaniu oddali mi nadpłatę, która powstała przy płaceniu (z góry) za
    hotel, w związku z brakiem dodatkowych wydatków.

    Kroki, które na razie podjąłem to zwróciłem się do banku (mBanku) (zgłosiłem
    nieprawidłową transakcję) i hotelu - poprosiłem o wyjaśnienia.

    Czy ktoś miałe kiedykolwiek podobne przeżycia? Do kogo ewentualnie się
    zwrócić?

    Za ewentualne wskazówki będę wdzięczny.

    Pozdr
    Marek