  • 1. Data: 2009-04-27 13:16:42
    Temat: Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Nie wydaje się Wam, że grypa będzie impulsem do odwrócenia trendu
    wzrostowego?

    Na WIG, WigPL, Wig Media, Wig-budow, Wig-banki, wig-spożyw rysuje się
    formacja M.
    Wig20 i paliwa to już bardziej nieco koślaweRGR.
    Szczególnie WIG rysuje idealną formację M.

    Mamy ukryte 800 miliardów euro strat w RFN i przewagę sygnałów negatywnych.

    Do tego wszystkiego grypa. Ilość ofiar i szybkość rozwoju sytuacji i
    rozszerzania się wirusa ma olbrzymi potencjał negatywny. Jeszcze kilka dni
    temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-27 13:23:26
    Temat: Re: Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

    i nie dziwi cie to "synchro" ?

    george

  • 3. Data: 2009-04-27 13:26:44
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości news:gt4c62
    > i nie dziwi cie to "synchro" ?

    ONI zrobili to, żebym tanio sprzedał im swoje akcje?
    Sukinsyny...

  • 4. Data: 2009-04-27 13:31:33
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > ONI zrobili to, żebym tanio sprzedał im swoje akcje?
    > Sukinsyny...

    a ten "szablon" skąd ? "ONI", nie oni.. a co to ma do rzeczy ...

    george

  • 5. Data: 2009-04-27 15:41:58
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Amatorzy zawsze i wszedzie widza tworzace sie formacje M i eliottowskie
    piate fale.

    D.

  • 6. Data: 2009-04-27 17:59:36
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał:

    > Nie wydaje się Wam, że grypa będzie impulsem do odwrócenia trendu
    > wzrostowego?
    Wątpię

    > Jeszcze kilka dni
    > temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

    Nadal nie istnieje. Pisza bo nie maja o czym.

    --
    Niektórzy ludzie mają tak otwarte umysły, że mózg im wycieka

  • 7. Data: 2009-04-27 18:15:40
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    > rozszerzania się wirusa ma olbrzymi potencjał negatywny. Jeszcze kilka dni
    > temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

    Zależność jest odwrotna, ale szkoda strzępić języka.
    Nic nie wynika z grypy, tylko szum medialny jest potrzebny.
    A na jaki temat, to już nieistotne.

  • 8. Data: 2009-04-27 18:35:05
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pisza bo nie maja o czym.

    A może piszą o tym, żeby nie pisać o czym innym. Może grypa to przykrywka
    ważniejszych wydarzeń?

    Ale ze mnie teoretyk spisku.

    kc

  • 9. Data: 2009-04-27 18:43:42
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A może piszą o tym, żeby nie pisać o czym innym. Może grypa to przykrywka
    > ważniejszych wydarzeń?

    Ale co mają ukryć te ważniejsze wydarzenia?

  • 10. Data: 2009-04-27 18:53:25
    Od: " kc59" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Ale co mają ukryć te ważniejsze wydarzenia?

    Jeżeli chcesz mogę poteoryzować dalej: Która nacja nie jada wieprzowiny? Kto
    chce napaść na Iran? :) Widzisz jakie to proste, trzeba kojarzyć :-)

    kc