  • 1. Data: 2009-04-27 09:00:24
    Temat: Nie słucham analityków
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ale w czwartek zrobiłem wyjątek dla orcogroup, bo wykres mi się podobał. :-)
    Jak to jest z tymi rekomendacjami? Jaki procent się sprawdza?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-27 11:17:08
    Temat: Re: Nie słucham analityków
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    wiadomości news:gt3sb2$mkp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ale w czwartek zrobiłem wyjątek dla orcogroup, bo wykres mi się podobał.
    :-)
    > Jak to jest z tymi rekomendacjami? Jaki procent się sprawdza?

    Dobrodzieju nie zapomnij poinformować za tydzień co kupiłeś dzisiaj.

  • 3. Data: 2009-04-27 11:29:35
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gt3sb2$mkp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > :-)
    >>

    > Dobrodzieju nie zapomnij poinformować za tydzień co kupiłeś dzisiaj.

    Wiadomo co, to co najbardziej wzrośnie za tydzień ;-)

  • 4. Data: 2009-04-27 11:34:13
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Ale w czwartek zrobiłem wyjątek dla orcogroup, bo wykres mi się podobał.
    > :-) Jak to jest z tymi rekomendacjami? Jaki procent się sprawdza?

    Czemuś się w czwartek nie pochwalił, też bym kupił...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-04-27 12:51:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > :-)
    >>

    > Dobrodzieju nie zapomnij poinformować za tydzień co kupiłeś dzisiaj.

    Dziś raczej sprzedawałem, a właściwie to stoplosy sprzedawały.
    Kupiłem też jakieś śmieci, ale nie ma się czym chwalić. :-D

    Proszę wrócić do tematu wątku. Jak to jest z rekomendacjami?

  • 6. Data: 2009-04-27 13:16:16
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    > Proszę wrócić do tematu wątku. Jak to jest z rekomendacjami?

    Generalnie jak Janek Werbiński mówi sprzedaj to kupuj i na odwrót.
    Poszukaj gdzieś w wątkach wyżej, DJ podał linki do wykresów obrazujących
    zagadnienie.

  • 7. Data: 2009-04-27 13:17:47
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Generalnie jak Janek Werbiński mówi sprzedaj to kupuj i na odwrót.
    > Poszukaj gdzieś w wątkach wyżej, DJ podał linki do wykresów obrazujących
    > zagadnienie.

    Sprzedałem dziś między innymi orcogroup i KGHM, zatem kupuj na maksa.