  • 1. Data: 2005-11-21 17:55:57
    Temat: Getin _ przelew z KK _ czy jest mozliwy w praktyce??
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Witam
    Interesuje mnie zalozenie KK w Getin wlasnie z powodu opcji przelewu z
    KK. Jednak Pani z oddzialu twierdzi, ze nie jest to mozliwe, poniewaz
    jeszcze nie wszystkich miastach zostal wdrozony dostęp przez internet do
    historii KK. A jak sie zapytalem, czy nie ma mozliwosci zlecenia
    przelewu w oddziale banku, uslyszalem, ze nie ma ;-((

    Wiec jestem ciekaw, czy ktos juz mial moze inne doswiadczenie w tej
    materii ??

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 2. Data: 2005-11-21 18:59:33
    Temat: Re: Getin _ przelew z KK _ czy jest mozliwy w praktyce??
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    sandokan napisał(a):

> [...]
    > historii KK. A jak sie zapytalem, czy nie ma mozliwosci zlecenia
    > przelewu w oddziale banku, uslyszalem, ze nie ma ;-((

    Dziwne. Mnie powiedziano, że w oddziale można :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-11-21 19:31:56
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Dziwne. Mnie powiedziano, że w oddziale można :)

    A czy przy przelewie z KK też obowiązuje Grace Period? I czy ten przelew
    można wykonać na dowolne rachunki?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-11-21 19:40:26
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Przemek napisał(a):

    > A czy przy przelewie z KK też obowiązuje Grace Period? I czy ten przelew
    > można wykonać na dowolne rachunki?

    wg regulaminu przelew z KK jest traktowana jako operacja bezgotowkowa
    Pracownik banku potwierdzil, ze przy przelewie obowiazuje gp i nie ma
    zadnych dodatkowych oplat.
    Ale co z tego jak w praktyce nie mozna tego przelewu dokonac,
    przynajmniej tak gdzie mieszkam ;-(

    > Pozdrawiam
    > Przemek
    me

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 5. Data: 2005-11-23 17:16:01
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Dziwne. Mnie powiedziano, że w oddziale można :)

    jednak mozna przelew z KK w oddziale zrobic
    niestety, musialem troche pracownika banku douczyc z ich oferty ;-))

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 6. Data: 2005-11-23 18:19:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    sandokan napisał(a):

    > jednak mozna przelew z KK w oddziale zrobic
    > niestety, musialem troche pracownika banku douczyc z ich oferty ;-))

    To podobnie jak w BPH ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098