  • 1. Data: 2003-06-23 10:12:53
    Temat: Gdzie kredyt hipoteczny? pilne - moóżcie.
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    Witam.
    Koleżanki i Koledzy!
    Podpowiedzcie proszę, jeśli wiecie.
    Gdzie i jak uzyskać szybko kredyt hipoteczny mając firmę w trakcie
    uruchomienia a więc nie posiadając tzw. zdolności kredytowej?!
    Potrzebuję kredyt w wysokości 200 - 250tyś zł pod hipotekę nieruchomości
    wycenionej na 480 tyś zł.
    Czy to w ogóle w naszym kraju jest możliwe?
    Czy tylko kredyt mogą wziąść Ci którzy go w zasadzie nie potrzebują bo i tek
    dużo mają...
    Podpowiedzcie coś bo ręce mi już opadają i niedługo szlag trafi całkiem
    fajne przedsięzięcie.
    Pozdr.
    Adam.
    PS. Proszę o ewentualne kontakty na priva - mam na codzień łącze 4800bps
    więc nie daje się raczej korzystać z grup dyskusyjnych, poczta idzie jeszcze
    jako tako.

  • 2. Data: 2003-06-23 10:53:05
    Temat: Re: Gdzie kredyt hipoteczny? pilne - moóżcie.
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję kredyt w wysokości 200 - 250tyś zł pod hipotekę nieruchomości
    > wycenionej na 480 tyś zł.
    > Czy to w ogóle w naszym kraju jest możliwe?

    Jest możliwe z punktu widzenia zabezpieczenia.
    Ale czy masz zdolność kredytową - odpowiednie dochodym, aby spłacać taki
    kredyt?!

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-23 11:13:23
    Temat: Odp: Gdzie kredyt hipoteczny? pilne - moóżcie.
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    > Jest możliwe z punktu widzenia zabezpieczenia.
    > Ale czy masz zdolność kredytową - odpowiednie dochodym, aby spłacać taki
> [...]
    Jak pisałem - firma jest w trakcie rozruchu. Sa zamówienia na dochód w
    wysokości ok. 110 tyś zł na chwilę obecną.
    Branża jest dobra - trafiłem w lukę na rynku - jest zainteresowanie i zbyt.
    Problemem jest dosyć długi cykl produkcyjny.
    Jako wykazanie zdolności kredytowej powinienem przedstawić obroty/dochód
    firmy co najmniej z ostatniego roku - jak skoro firma działa 3 miesiace?
    Ostatnie dwa lata żyłem praktycznie z oszczędności przygotowując nową firmę.
    Pozdr.
    Adam

  • 4. Data: 2003-06-23 12:17:07
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Adam pisze:

    > Jak pisałem - firma jest w trakcie rozruchu. Sa zamówienia na dochód w
    > wysokości ok. 110 tyś zł na chwilę obecną.
    To znaczy w chwili obecnej masz zamówienia (w formie pisemnej jak
    sądzę) umożliwiające uzyskanie przychodu ze sprzedaży w wysokości
    110 tys. zł. i nie na chwilę obecną, bo jak piszesz niżej "dość długi
    cykl produkcyjny". Zastanów się jeszcze ostro jak jest w tej branży
    wiarygodnością odbiorców.

    Nie zagłębiając się w szczegóły - potrzebny Ci jest albo bardzo dobry
    biznes plan, albo bardzo dobre znajomości.
    --
    '''..\
    < _| (

  • 5. Data: 2004-05-15 14:51:03
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.credits.prv.pl

    Masz tam obiektywne zestawienie najlepszych i najbardziej korzystnych kredytów
    hipotecznych (i nie tylko hipotecznych). Wniosek kredytowy możesz wysłać przez
    internet
    bezpośrednio z tej strony.

  • 6. Data: 2004-05-20 10:28:17
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam!
    Proponuję Invest-Bank.
    Jeśli sprawa nadal aktualna to proszę o kontakt na prv
    pozdrawiam
    E.G.