    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: GE Money Bank
    Date: Mon, 02 Jan 2006 15:11:02 +0100

    Dostałem właśnie list z GE, śmieszny nieco:

    wziąłem coś tam na kredyt, termin wpłacenia raty mija 12 każdego
    miesiąca, w grudniu nie zapłaciłem, dostałem pismo datowane na 23
    grudnia, wysłane 27 grudnia, że jak nie zapłacę do 30 grudnia to wpiszą
    mnie do Biura Informacji Kredytowej i będę miał problem z wzięciem
    jakiegokolwiek kredytu w innym banku, przynajmniej tak tam napisali.
    Zadzwoniłem do banku i było wesoło:

    - nie mogę rozmawiać z kierownikiem działu windykacji, bo "on przez
    telefon nic nie załatwia, proszę napisać to na piśmie", numeru telefonu
    do kierownika, albo do kogoś powyżej tego pana, z którym rozmawiałem,
    nie otrzymam

    - rozmowa "może jest nagrywana, nie wiem, ale trochę notuję sobie treść
    tej rozmowy"

    - "pismo wysłano 27 z terminem zapłacenia 30, to jest w porządku,
    niewporządku jest to, że Pan nie zapłacił w terminie".

    - nie mogę zadzwonić na 'tanią' infolinię, bo jedyne numery jakie mam do
    tego banku są numerami lokalnymi w gdańsku i muszę dzwonić na numer
    międzymiastowy

    - odsetki w piśmie wyliczone są na 30 grudnia, ale pismo otrzymuję 2
    stycznia, ten pan z którym rozmawiałem rzeczywiście wie, że list z
    gdańska idzie kilka dni i rzeczywiście wysłany 27 może do 30 nie dojść

    - list był zwykły, nawet nie polecony, oni nawet nie mają potwierdzenia,
    że go dostałem ;-)

    Wiem jedno, więcej nic w tym banku nie wezmę.

    sg