  • Data: 2003-02-04 19:39:24
    Temat: GE CAPITAL BANK - pytanie
    Od: "radmar" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozważam zakup na raty (meble). W sklepie otrzymałem ulotkę GE CAPITAL
    BANKU, na której wyczytałem, że osoby prowadzące DG muszą dostarczyć:
    -ostatni PIt 5
    - wpis do ewidencji
    - potwierdzenia 3 ostatnich przelewów ZUS

    Pani w sklepie zapewniała, że nie potrzeba żadnych zaświadczeń o
    niezaleganiu ze składkami ZUS, ani z podatkami w US.
    Na stronie www.gecapitalbank.pl widnieje natomiast informacje o konieczności
    dostarczenia tychże.

    Komu wierzyć? Czy ktoś już to przerabiał?
    Aha - i jeszcze jedno. Zaoferowano mi w sklepie kredyt na 10 rat przy
    prowizji 12,9% płatnej z góry, a potem 10 rat bez odsetek.
    Jakie jest rzeczywiste oprocentowanie takiego kredytu i czy rzeczywiście nie
    ma żadnych ukrytych kosztów?

    Z góry dzięki za informacje.
    Radek