  • Data: 2003-03-14 20:01:52
    Temat: Fundusze Iwestycyjne czy akcje?
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie. jestem uczniem LO i mam zamiar pobawic sie troche w
    sprzedawanie i kupowanie papierow.
    Powiedzmy inwestuje 2-3k PLN i po kilku dniach sprzedaje to z niewielkim
    zyskiem ok 0,50%.
    Czy nie zjedza mnie prowizje?

    Poniewaz mam konto w Multi chcialbym najpierw zaczac od funduszy skarbca.

    Jakies opinie? Nie chodzi mi glownie o zysk, ale o sama nauke, zasady
    dzialania itp. Byle w miare mozliowsci nie stracic ;) Chociaz te
    kilkadziesia zl/mies bylo by bardzo mile widziane ;P

    Pozdrawiam
    Rafal