  • 1. Data: 2002-02-12 11:35:28
    Temat: Formularz zamkniecia konta Inteligo - gdzie?
    Od: "Wojciech Czapliński" <t...@e...com.pl>

    Gdzie to naleźć?

    pozdr. - W.

  • 2. Data: 2002-02-12 12:10:06
    Temat: Re: Formularz zamkniecia konta Inteligo - gdzie?
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <t...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a4auju$pjf$1@vainglory.hell.pl...
    > Gdzie to naleźć?
    >
    > pozdr. - W.

    Po prostu napisz prostymu slowami o co Ci chodzi i juz bedzie po sprawie,
    nie musisz miec zadnego formularza.

    A jak Ci tak bardzo zalezy, to poszukaj w archiwum. Bylo juz baaardzo wiele
    razy. Ostatnio nawet wczoraj albo przedwczoraj.

    J.

  • 3. Data: 2002-02-12 13:06:40
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > Gdzie to naleźć?

    Ja znalazłem w swojej skrzynce pocztowej :)))
    Zadzwoniłem, powiedziałem, że chcę zlikwidować konto i po trzech dniach
    przyszedł list z formularzem.

    Zamówiłem go na wszelki wypadek, bo konta nie likwiduję. Zablokowałem
    jedynie kartę.

    ERY

  • 4. Data: 2002-02-12 17:39:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <t...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a4auju$pjf$1@vainglory.hell.pl...

    > Gdzie to naleźć?

    Po prostu zadzwoń - 0800121121. Przyślą Ci za darmo na email / pocztą.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-12 18:12:00
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    Pare watkow nizej masz podany adres.

  • 6. Data: 2002-04-16 16:44:18
    Od: "Leszek Olech" <l...@f...onet.pl>

    "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote...

    > Ja znalazłem w swojej skrzynce pocztowej :)))

    Po co formularz? To umowa, którą wypowiada się oświadczeniem...
    Leszek