  • 1. Data: 2010-08-10 09:19:22
    Temat: FUTRA.Wyniki za 10-08-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11193628

    Open FW20U10 2539

    Punkty

    marzena 6
    kroovka 4
    sys29 2

    KLASYFIKACJA

    marzena 60
    sys29 59
    Loser 56
    kroovka 50
    Misiek 40
    Archangell 38
    ASz 35
    Lech Dubrowski 35
    Darek 25
    DJ\(Dominik\ 25
    SERG 20
    kc 16
    RySZARd 7
    nospam 4
    Wolf 2

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-08-10 09:56:06
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Brawo Marzena

    I za 6-ke dzis i za przejecie żółtej koszulki lidera

    Bo troche nudnawe bylo - ciagle Sys i Sys (choc i tak pewnie jest faworytem
    koncowym) z malymi podchyleniami w miedzyczasie

    Choc Twoich typow to dlugo nie widac po wyslaniu

    (moje widac- jak w koncu dam rade wyslac, ale sie spozniaja, a jak nie to
    ciagle odchylka o 5 punktow :-( )

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-08-10 10:01:12
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Brawo Marzena
    thx

    > I za 6-ke dzis i za przejecie żółtej koszulki lidera
    >
    > Bo troche nudnawe bylo - ciagle Sys i Sys (choc i tak pewnie jest
    > faworytem
    > koncowym) z malymi podchyleniami w miedzyczasie

    sys i tak wygra

    > Choc Twoich typow to dlugo nie widac po wyslaniu

    dlaczego długo? ja widze praktycznie "natentychmiast" po odswiezeniu

  • 4. Data: 2010-08-10 10:13:49
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    Trzymam za Ciebie kciuki, abyś wygrała tą serię i przekroczyła setkę.
    Typujesz z dużym wyczuciem, zawsze jesteś w czołówce ... należy Ci się.

    pozdr.
    sys29

  • 5. Data: 2010-08-10 10:16:32
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    >należy Ci się.

    he he.nie ma tak.
    pozdr
    m.

  • 6. Data: 2010-08-10 15:25:59
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

    > thx

    > sys i tak wygra

    > dlaczego długo? ja widze praktycznie "natentychmiast" po odswiezeniu

    Ciao

    Moze raz Sys-owi wystarczy podium a "złoto" dla dziewczyny - sie uda ??

    :-)

    Wczoraj i dzis jak zagladalem kolo 8-mej, a nawet ciut po to w ogole Twoich
    typow nie widzialem (a pozniejsze widzialem), az sie martwilem, ze przez
    wakacje bedzie miala "do nadrabiania"

    Pozdrowko

    Loser

    PS cokolwiek nie bedziemy zaklinac a "Sysy i tak... " :-)

  • 7. Data: 2010-08-10 15:26:12
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

> [...]

    typow nie widzialem (a pozniejsze widzialem), az sie martwilem, ze przez

    PS cokolwiek nie bedziemy zaklinac a "Sys i tak... " :-)

  • 8. Data: 2010-08-10 16:00:59
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Wczoraj i dzis jak zagladalem kolo 8-mej, a nawet ciut po to w ogole
    > Twoich
    > typow nie widzialem (a pozniejsze widzialem), az sie martwilem, ze przez
    > wakacje bedzie miala "do nadrabiania"

    tylko przedwczoraj nie zdążyłam:-((