  • 1. Data: 2010-08-10 07:07:01
    Temat: 2 prośby do do Dietera.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    1) Czy mógłbys zaprezentować analogiczny do tego:

    http://hyy.pl/images/64Wig_Dieter.png

    wykres "cyklowy" dla S&P 500.

    2) Druga prośba tyczy się rozwiązania problemu któy kiedyś zapodałem już na
    grupie:
    b.googlegroups.com

    czyli krótko: dla jakiej wartości indeksu (np Wig 20) nastąpi przecięcie
    wartości MACD (Stohastic.... itd).

    Na stronie:
    http://www.linnsoft.com/tour/techind/macd.htm

    jest formuła np. MACD:

    MACD (Line) = MA(Price, Type, ShortTerm) - MA(Price, Type, LongTerm)
    Signal (Line) = MA(MACD, Type, SignalPeriod)
    MACD (Oscillator) = MACD (Line) - Signal (Line)

    Może coś z tego uda się wyciągnąć...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-10 07:08:22
    Temat: Re: 2 prośby do do Dietera.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 1) Czy mógłbys zaprezentować analogiczny do tego:
    >
    > http://hyy.pl/images/64Wig_Dieter.png
    >
    > wykres "cyklowy" dla S&P 500.

    P.S. (dobrze aby wykres zawierał rok 1989).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-10 17:19:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Signal (Line) = MA(MACD, Type, SignalPeriod)
    > MACD (Oscillator) = MACD (Line) - Signal (Line)

    Ooo. tu kolega "Architekt" "wynalazł" coś ciekawego:

    MACD MS Look Ahead
    http://www.systems4trading.com/formula,635,metastock
    ,macd-ms-look-ahead.html

    Znajdzie się tu jakiś "cwaniak" :) kto będzie to umiał przerobić na
    Amibroker ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/