  • Data: 2008-09-07 22:52:06
    Temat: Eurobank i arogancka windykacja
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wziąłem mały kredyt w Eurobanku dla kolegi, spłaca raty ale nie terminowo,
    czasem 2 lub 3 tygodnie później.
    Tak wiem, wiem, sam wziąłem, ale jak by co, to mam mu z czego sciągnąć więc
    o spłatę sie nie martwię.
    Kwota niewielka, raty 320 zł/m-ąc.
    Chodzi mi o to, że po tygodniu od terminu spłaty raty dzwoni do mnie od nich
    człowiek, informuje o zaległości w wysokości 320 zł i potem w agresywny i
    dosyć arogancki sposób straszy windykacją, wpisem do rejestru i czasem nawet
    obraża.
    Ostatnio po takiej rozmowie poprosiłem go o rozmowę z jego przełożonym na co
    odparł że "jego kierownik nie rozmawia z dłużnikami"
    I teraz mam pytanie.
    Jesli napiszę do banku pismo, gdzie opiszę zachowanie tego człowieka to go w
    jakiś sposób utemperują czy wręcz przeciwnie, bo taka jest polityka
    Eurobanku i jeszcze dostanie jakąś nagrodę za skuteczne "zastraszanie"?
    Czy te rozmowy oni nagrywają, jeżeli nie to zawsze będzie się mógł wyprzeć,
    że ja wymyślam.

    Pozdrawiam

    boropi