  • Data: 2008-09-08 15:25:46
    Temat: Re: Eurobank i arogancka windykacja
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej samemu splacac terminowo raty przelewem , a kolega niech
    > placi zobowiazania tobie.
    > Wtedy opoznienia nie beda szkodzic ci bezposrednio.

    OK tak też myslałem, że nie ma co pisać do nich bo to, tak naprawdę jest
    działanie banku.
    Ale sytuacja ma tez pozytywne aspekty.
    Wiem na ile mozna zaufać koledze to raz a dwa, gdybym kiedyś chciał wziąć
    jakiś większy kredyt to wiem który bank omijać szerokim łukiem.

    Denerwują mnie teraz ich reklamy w TV gdzie pokazują jacy to są milusińscy.

    Pozdrawiam

    boropi