  • 1. Data: 2007-02-16 20:15:45
    Temat: Ekoprofit BOŚ w EUR?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie jak wyglada oprocentowanie tego rachunku w wal. EUR? Na stronie
    brak tej informacji, jedynie podane, ze do 3%.

  • 2. Data: 2007-02-16 20:19:45
    Temat: Re: Ekoprofit BOŚ w EUR?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Krzysztof napisał(a):
    > Czy ktos wie jak wyglada oprocentowanie tego rachunku w wal. EUR? Na stronie
    > brak tej informacji, jedynie podane, ze do 3%.

    jezeli faktycznie tej informacji tam nie ma to nie spodziewaj sie super
    oprocentowania

    bank gdyby mial czym to by sie pochwalil...

  • 3. Data: 2007-02-16 20:31:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > jezeli faktycznie tej informacji tam nie ma to nie spodziewaj sie super
    > oprocentowania
    >
    > bank gdyby mial czym to by sie pochwalil...

    Jest napisane, ze do 3%. Interesuje mnie od jakiej sumy zaczyna sie te 3%.