  • 11. Data: 2012-03-22 11:13:35
    Temat: Re: Dzwoni Idea
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Mar 2012 19:53:24 +0100, "Damian News"
    <s...@s...net.pl> wrote:

    >Mi zaproponował cos takiego: Na IKE 10,5 tyś na poczatek potem co roku
    >kolejne 10-11 tyś i na obligacyjny 60 tyś aby mieć te 8,5%

    FED QE-uje, "ratowanie" Grecji w toku, Hiszpania ma 5,8% deficytu, a
    Ty chcesz ładować się na 15 lat w "coś"?

    >Niby mogą tylko 1000 takich rachunków otworzyć i już im się pula kończy w co
    >oczywiście nie wierzę pewnie tylko taka ściema.

    taaa :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2012-03-22 11:18:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Mar 2012 23:43:47 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >to IKE nie jest takie głupie,
    >gwarancja oprocentowania przez 10 lat, możliwość uniknięcia Belki...

    a inflacja też gwarantowana? :-)

  • 13. Data: 2012-03-30 22:55:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > i to nie jest ściema a la OF, że damy ci TV plazmowy jak będziesz
    > wpłacał 1000zł/m-c przez 15 lat...to IKE nie jest takie głupie,
    > gwarancja oprocentowania przez 10 lat, możliwość uniknięcia Belki...

    w jaki sposób tej belki unikasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 14. Data: 2012-03-30 23:08:32
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    wiadomości news:30032012.7B4EE222@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > w jaki sposób tej belki unikasz?

    Zapewne unikajac .... wyplaty :D

  • 15. Data: 2012-03-30 23:22:09
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Waldek napisał(a):

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:30032012.7B4EE222@budzik61.poznan.pl...

    > Zapewne unikajac .... wyplaty :D

    do 60 roku życia :)

  • 16. Data: 2012-03-31 07:55:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > do 60 roku życia :)

    ano własnie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.