  • 1. Data: 2003-03-17 08:43:03
    Temat: Dobre wiadomosci PKO BP
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    http://www2.gazeta.pl/gielda/1,28845,1372914.html

    Sensacyjna krótka lista na dostawe systemu IT.

    Bank PKO BP oglosil wczoraj wieczorem krótka liste ofert, z których zostanie
    wybrany dostawca nowego systemu informatycznego. Wsród wybranców banku nie
    ma faworyzowanych ofert ComputerLandu i Prokomu. Z "wielkiej trójki" przez
    eliminacyjne sito przeszedl tylko Softbank!

  • 2. Data: 2003-03-17 08:48:14
    Temat: Re: Dobre wiadomosci PKO BP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Maverick van Hyde" <m...@b...com> wrote in message
> [...]
    > ma faworyzowanych ofert ComputerLandu i Prokomu. Z "wielkiej trójki" przez
    > eliminacyjne sito przeszedl tylko Softbank!

    softbank należy do prokomu :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-03-17 09:32:19
    Od: w...@o...pl

    Pewnie przetarg wygra Softbank ze wzgledu na dlugoletnia wspolprace z PKO.
    Jestem tylko ciekaw jak wydajny i w jakiej architekturze pracuje system Alnova
    oferowany przez Accenture-Softbank. Pozostale dwa systemy znam od strony
    technicznej i moim faworytem jest Globus Temenosa ze wzgledu na wydajnosc.
    Obawiam sie, ze ICBS Fiserv'a moglby nie uciagnac tak duzego banku jak PKO
    chyba, ze IBM zaprojektuje specjalnie wydajniejszy model maszyny AS/400 pod
    ktora ten system pracuje.

  • 4. Data: 2003-03-17 11:01:29
    Od: j...@p...onet.pl

    > Obawiam sie, ze ICBS Fiserv'a moglby nie uciagnac tak duzego banku jak PKO
    > chyba, ze IBM zaprojektuje specjalnie wydajniejszy model maszyny AS/400 pod
    > ktora ten system pracuje.

    A jak Ty sobie to wyobrażasz? Fiserv wygrywa przetarg i IBM bierze się za
    projektowanie "wydajniejszego modelu maszyny AS/400" specjalnie dla PKO BP? :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2003-03-17 11:11:44
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Ten przetarg powinien zaczekać na zmianę rządu, a może i nowe wybory.
    Softbank/Procom są bowiem tutaj niestety faworytem - nie tyle przetargu, co
    "ekipy". A dla klientów BP byłoby chyba lepiej mieć jak najmniej kontaktów z
    aktywnością pana (?) Krauze, zus wystarczy.
    T.

  • 6. Data: 2003-03-17 11:20:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał:

    > Pewnie przetarg wygra Softbank ze wzgledu na dlugoletnia wspolprace z PKO.
    > Jestem tylko ciekaw jak wydajny i w jakiej architekturze pracuje system Alnova
    > oferowany przez Accenture-Softbank.

    Oj, komus sie chyba nazwa systemu pomyliła ;)
    "System Alnova, oferowany przez konsorcjum Softbanku i Accenture, działa już w
    mBanku i Multibanku."

    BTW nie wiem czy zdajecie sobie sprawe z tego, ze klientow inteligo czeka
    (pytanie tylko kiedy) przeprowadzka na nowy system ;))

    I jeszcze:
    "Jednak według naszego informatora, atuty CL - czyli tańszy system i referencje
    z wdrożenia produktu w kilku polskich bankach - okazały się ostatecznie
    słabością jego oferty. Jednym z decydentów w przetargu jest bowiem były szef
    informatyki w banku PBK, w którym działa system Sancheza - Profile.

    - Po konwersji systemu Profile w BPH PBK okazało się, że ledwie wytrzymuje on
    obciążenie w tym banku, kilkakrotnie mniejszym od PKO BP, działając na
    największych serwerach. Jego wdrożenie w PKO BP byłoby zbyt niebezpieczne -
    zaznacza nasz informator."

    BTW to w razie ewentualnej fuzji bphpbk z bre, bank przejdzie na system ACC ?
    ;-)))

  • 7. Data: 2003-03-17 11:38:42
    Od: w...@o...pl

    > BTW to w razie ewentualnej fuzji bphpbk z bre, bank przejdzie na system ACC ?

    Obecnie BRE wdraza system Globus Temenosa, ktory jest jednym z trzech
    pozostalych w przetargu PKO wiec trudno powiedziec kto i na co przejdzie.

  • 8. Data: 2003-03-17 12:03:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał
    > Obecnie BRE wdraza system Globus Temenosa, ktory jest jednym z trzech

    To BRE bedzie miec dwa systemy ? Jeden dla 'duzego' BRE, a drugi - ACC- dla
    detalu ?

    > pozostalych w przetargu PKO wiec trudno powiedziec kto i na co przejdzie.

    Z tego tekstu wynika, ze bphpbk z systemem Profile ma problemy. Zreszta zrobili
    downgrade (w bph byl 4) klientom bph. A zatem (w przypadku fuzji) albo kupia
    nowy sytem, albo co bardziej prawdopodobne przejda na system ACC ktory jest w
    detalu BRE ;-)) No chyba, ze BRE połączy sie z kims innym...

  • 9. Data: 2003-03-17 12:32:42
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > A jak Ty sobie to wyobrażasz? Fiserv wygrywa przetarg i IBM bierze się za
    > projektowanie "wydajniejszego modelu maszyny AS/400" specjalnie dla PKO
    BP? :-)

    A kto w ogóle mówi o Fiservie ? Poza tym AS/400 jest na tyle wydajny na ile
    sobie ją "kupisz".

  • 10. Data: 2003-03-17 12:39:04
    Od: j...@p...onet.pl

    > A kto w ogóle mówi o Fiservie ?

    A zadałeś sobie trud przeczytania posta, na który odpowiadałem?

    > Poza tym AS/400 jest na tyle wydajny na ile
    > sobie ją "kupisz".

    Oczywiście bez górnych ograniczeń :-)

    Jacek