  • 1. Data: 2003-03-17 08:45:56
    Temat: Z Inteligo do mBanku
    Od: "Michał Ścioch" <p...@s...com>

    No cóż, popisało się Inteligo tym numerem z podniesiem
    opłat, kpina w żywe oczy, zwłaszcza że mam konto firmowe
    (czyli już nie wypłacę gotówki bezprowizyjnie w żadnym bankomacie,
    nawet PKOBP, czyli niejako macierzystym - kpina do kwadratu).

    Pierwszy ruch jaki zrobię to zapoznam się z regulaminem i tabelą opłat
    mBanku. Mam jednak pytanie do ludzi którzy zrobili już przesiadkę
    z Inteligo na mBank - jakie plusy i jakie minusy? Zakładam oczywiście
    (choćby z innych postów) że plusów jest więcej.

    Dzięki i pozdrawiam

    --
    Michał Ścioch

  • 2. Data: 2003-03-17 11:47:55
    Temat: Re: Z Inteligo do mBanku
    Od: "PiotreK" <n...@b...gnet.pl>

> [...]
    > z Inteligo na mBank - jakie plusy i jakie minusy? Zakładam oczywiście
    > (choćby z innych postów) że plusów jest więcej.

    przesiadam sie po zmianie TOiP z inteligo do mbanku i juz widze ze bedzie
    mi brakowalo:
    - wysylanych co miesiac za pomocą e-maila zestawień miesięcznych
    - mozliwosci definiowania przelewów do ZUS i US
    - potwierdzen w PDF (mbank sa ale w html'u)

    PiotreK

  • 3. Data: 2003-03-17 14:07:00
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > - wysylanych co miesiac za pomocą e-maila zestawień miesięcznych
    > - mozliwosci definiowania przelewów do ZUS i US
    > - potwierdzen w PDF (mbank sa ale w html'u)

    dodaj do tego możliwość samodzielnego definiowania praktycznie dowolnej
    ilości subrachunków - rewelacyjna sprawa - szczególnie w firmie - można
    łatwo utworzyć konto dla pracownika zamówić mu kartę i mieć nad tym pełną
    kontrolę
    również do własnych rozliczeń żeby nie wrzucać wszystkiego na jedno konto
    kurcze tego mi najbardziej brakuje w mbanku