  • Data: 2004-09-27 16:13:07
    Temat: Do klientów ING BSK Online - gdzie trzymacie klucze?
    Od: "Kermit" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Również przymierzam się do aktywowania dostępu elektronicznego w ING i stoję
    przed wyborem miejsca przechowywania klucza. Czytam tu i ówdzie o
    ewentualnych zagrożeniach płynących z przechowywania klucza na serwerze banku
    oraz ograniczeniach wynikających z przechowywania go u siebie. Przypomina mi
    to trochę znane powiedzenie "albo rybki albo akwarium" i mam dylemant.

    Gdzie Wy przechowujecie swoje klucze i czy osoby, które trzymają je na
    serwerze banku miały kiedykolwiek jakieś problemy z tym związane?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam gorąco.